۱۱۷۸۹۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس در کدام پست‌ها نیاز به بازیکن دارد؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید می‌کند که این تیم بیشتر از اینکه نیاز به جذب مهاجم داشته باشد باید در دو پست دیگر بازیکن جذب کند.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی ۳ بر یک برابر پیکان گفت: خوشبختانه پرسپولیس برخلاف بازی با هوادار که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکرد، در بازی با پیکان قدر فرصت‌ها را دانست و نمایش خوبی هم داشت. با گرفتن این ۳ امتیاز وضعیت پرسپولیس در جدول هم بهتر شد، فقط در بحث دفاعی تیمی باید بیشتر کار شود که این اتفاق قطعا رخ خواهد داد. در این بازی جوان‌هایی مثل علی شجاعی و شریفی عملکرد خوبی داشتند. روی نیمکت پرسپولیس باید بازیکنانی باشند که پس از آمدن به زمین شرایط را تغییر دهند.

وی در این مورد که برخی معتقدند پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: تیم بیشتر از اینکه نیاز به جذب مهاجم داشته باشد باید در دو پست هافبک بازیساز و مدافع چپ بازیکن جذب کند. پرسپولیس نیاز به بازیکنی با خصوصیات سروش رفیعی دارد و در پست دفاع چپ هم با وجود بازیکن خوبی مثل سعید آقایی، باید یک بازیکن دیگر هم جذب شود تا وحید امیری در بعضی بازی‌ها مجبور به حضور در خط دفاعی نشود.

استیلی در ارتباط با حکم کمیته انضباطی و کسر ۷ امتیاز از گل‌گهر و اضافه شدن ۳ امتیاز به سپاهان و استقلال دو رقیب اصلی پرسپولیس، تصریح کرد: مسئله مهمتر نسبت به سود و ضرر تیم‌ها این است که قوانین فوتبال و آیین نامه خودمان را اصلاح کنیم چون برخی از قوانین آیین‌نامه ایراد دارد و حتی خیلی از مدیران هم آنها را نخوانده‌اند تا ببینند چه اشکالاتی وجود دارد. در بحث آیین‌نامه و قوانین‌های مختلف از جمله قوانین انضباطی باید خودمان را به فوتبال اروپا نزدیک کنیم و نباید وقتی اتفاقی مثل استفاده از بازیکن گابنی رخ می‌دهد، نظرها متفاوت باشد و اختلاف نظر به وجود بیاید.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: در بحث استفاده از بازیکن گابنی فقط باشگاه گل‌گهر مقصر نیست و افراد دیگر هم مقصر هستند. مجوز بازی این بازیکن از سوی فدراسیون صادر شده و چطور ممکن است در مورد تعداد بازی‌های ملی اریک بایناما، چنین اشتباهی صورت بگیرد؟ متاسفانه آیین‌نامه و قوانین ما ایراد دارد و قبل از اینکه دنبال مقصر باشیم باید این قوانین را درست کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج