۱۱۷۹۰۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی با رای پرونده بازیکن گابنی کنار آمد!

سرمربی گل‌گهر می‌گوید برد مقابل شهرداری آستارا به تیمش کمک کرد که از نظر شرایط روحی وضعیت بهتری پیدا کنند.

ایسنا: سرمربی گل‌گهر می‌گوید برد مقابل شهرداری آستارا به تیمش کمک کرد که از نظر شرایط روحی وضعیت بهتری پیدا کنند.

گل‌گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (یک‌شنبه) با چهار گل شهرداری آستارا را شکست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از این دیدار با اشاره به رای پرونده بازیکن گابنی تیمش اظهار کرد: بعد از مساله‌ای که اتفاق افتاد در این دو، سه روز سعی کردیم از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. از بازیکنانم ممنونم که در این بازی تلاش کردند و توانستیم بازی را ببریم. خیلی خوشحالم که رفقا و بچه محل‌های قدیمی‌ام یعنی فرشاد پیوس و محمد نوروزی را دیدم. ما ۴۵ سال رفاقت با هم داریم. به قول بزرگی چه زود دیر شد.

او افزود: خوشحالیم بعد از آن مساله که اتفاق افتاد با یک بازی خوب بردیم و به مرحله بعد رفتیم. بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردند و به شرایط قبلی برگشتند.

سرمربی گل‌گهر درباره وضعیت غایبان این تیم برای دیدار روز جمعه مقابل آلومینیوم گفت: فردا به تهران برویم و ببینیم چه می‌شود. بعضی اوقات یک بازی سه امتیاز نیست. یک کاری با آدم می‌کنند که ۱۰ امتیاز عقب می‌اندازند. می‌دانند چه کارهایی بکنند. یک سری مسائل را به وجود می‌آوردند که آدم نمی‌تواند حرف بزند و باید با آن کنار آمد. باز هم می‌گویم بدون اذن خداوند یک برگ از درخت نمی‌افتد. اگر حرف بزنیم می‌دانید که چه می‌شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد نخودکار، بازیکن جوان گل‌گهر مقابل شهرداری آستارا راضی بوده است؟ توضیح داد: طبیعتا وقتی تیم با اختلاف چهار گل می‌برد باید راضی باشیم. بازیکنان جوانی مانند نخودکار باید کم کم به تیم اضافه شوند تا بمانند و نسوزند. من یادم است با یاسین سلمانی هم این کار را کردم. من دو سال پیش او را به بزرگسالان سپاهان آوردم و دو، سه بازی هم از او استفاده کردم و الان بازیکن تیم‌ملی شده است.

او ادامه داد: قبلا هم با امید ابراهیمی و بازیکنان جوان دیگری این کار را کردیم. الان هم بهترین زمان بود که فرصتی به نخودکار بدهیم که خدا را شکر ما را امیدوار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج