۱۱۷۹۱۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ممفیس به ال‌کلاسیکوی سوپرجام می‌رسد؟

مهاجم هلندی آبی اناری‌ها به دلیل مشکلات مربوط به آسیب دیدگی، چهار مسابقه‌ی بعدی کاتالان‌ها را نیز از دست خواهد داد.

فوتبالی: مهاجم هلندی آبی اناری ها به دلیل مشکلات مربوط به آسیب دیدگی، چهار مسابقه‌ی بعدی کاتالان ها را نیز از دست خواهد داد.

به نقل از رسانه های اسپانیایی، انتظار می‌ رود ممفیس دپای، مهاجم هلندی بارسلونا برای مسابقه‌ی سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید در تاریخ دوازدهم ماه ژانویه پیش رو آماده‌ی حضور در میدان رقابت باشد.

آنسو فاتی و مارتین بریتویت نیز در ماه آینده می توانند بازی کنند. علاوه بر این ها، هم فران تورس و هم ادینسون کاوانی می توانند در پنجره‌ی انتقالات ژانویه و در بازه‌ی زمانی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو به نیوکمپ منتقل شوند. بنابراین ممکن است به زودی شاهد یک رقابت واقعی برای به دست آوردن جایگاه مهاجم در ترکیب آبی و اناری پوشان بندر بارسلون باشیم.

ممفیس دپای هلندی در جریان دیدار با بایرن مونیخ در چهارچوب رقابت های هفته پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دچار مشکلات مربوط به آسیب دیدگی شد و انتظار می رود چهار مسابقه‌ی بعدی را از دست بدهد. این بازیکن بیست و هفت ساله کاتالان ها در رقابت های فصل جاری با پیراهن آبی و اناری پوشان موفق شده هشت گل برای بلوگرانا به ثمر برساند.

رسیدن این مهاجم سرحال هلندی به مسابقه‌ی حساس سوپرجام اسپانیا مقابل رقیب و دشمن دیرینه‌ی کاتالان ها یعنی رئال مادرید، می تواند تا حدود زیادی خیال ژاوی هرناندز را بابت زهر خط حمله‌ی بارسلونا راحت کند و امید به تصاحب سوپرجام فصل جاری اسپانیا را به عنوان آبی بر آتش ناراحتی های چند وقت اخیر هواداران کاتالانی، در دل آن ها زنده کند.

طبق قوانین مسابقات سوپرجام اسپانیا که با حضور ۴ تیم شامل قهرمانان و نایب قهرمانان لالیگا و کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا برگزار می شود، تیم قهرمان لالیگا که اتلتیکو مادرید است، با تیم نایب قهرمان کوپا دل ری که اتلتیک بیلبائو است، در یکی از دو بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام به مصاف هم می روند. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز قهرمان کوپا دل ری یعنی بارسلونا باید به مصاف تیم نایب قهرمان لالیگا یعنی رئال مادرید برود که این، یعنی در یکی از مسابقات مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در فصل جاری، شاهد برگزاری یک ال‌کلاسیکو خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج