اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۹۱۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جشن تولد میلانی‌ها در سن‌سیرو خراب شد

ناپولی با کسب پیروزی ۱-۰ مقابل میلان به رده دوم سری آ صعود کرد.

ورزش سه: ناپولی با کسب پیروزی ۱-۰ مقابل میلان به رده دوم سری آ صعود کرد.

جشن تولد میلانی‌ها در سن‌سیرو خراب شد

تیم های میلان و ناپولی امشب از ساعت 23:15 برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته هجدهم سری آ ایتالیا بودند؛ جایی که تیم های دوم و چهارم جدول رده بندی آمده بودند تا با امتیاز کامل زمین بازی را ترک کنند.

میلان در سه بازی اخیر خود در لیگ دو برد و یک مساوی کسب کرده و هفته ها بود که رتبه دوم را در اختیار داشت. در سمت مقابل ناپولی هر دو بازی اخیر خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته و از رتبه اول تا چهارم سقوط کرده بود.

شاگردان لوچانو اسپالتی برای پایان دادن به این شرایط و خروج از شیب تند سقوط نیاز به کسب پیروزی در بازی حساس امشب داشتند اما میلان هم تیمی نبود که به راحتی چنین اجازه ای به آنها بدهد؛ شاگردان استفانو پیولی در شبی که تئو هرناندز به دلیل تب بالا غایب بود به دنبال هر سه امتیاز این بازی خانگی بودند تا ضمن محکم کردن جایگاه دومی شان، تولد 122 سالگی خود را با برد، جشن بگیرند.

هواداران میلان به مناسبت صد و بیست و دومین سالگرد تاسیس باشگاه خود، سکوهای ورزشگاه را به رنگ قرمز و مشکلی درآوردند و پیش از شروع بازی هم شاهد نورپردازی به همین رنگ در ورزشگاه بودیم.

میلان یکی از قدیمی ترین و پر افتخارترین باشگاههای فوتبال اروپاست که در ۱۶ دسامبر ۱۸۹۹ با نام «باشگاه کریکت میلان» به وسیله آلفرد ادواردز و هربرت کیلپین انگلیسی تأسیس شد و اینک بیش از یک قرن از قدمت آن می گذرد.

جشن تولد میلانی‌ها در سن‌سیرو خراب شد

ناپولی بازی را توفانی شروع کرد و در همان دقیقه پنج موفق شد دروازه حریف را باز کند؛ الیاف الماس، هافبک ۲۲ ساله اهل مقدونیه روی ارسال کرنر سمت راست، با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد. تلاش میزبان برای جبران در نیمه اول حاصلی در پی نداشت و بازی با همین یک گل به پایان رسید تا ناپولی برنده راهی رختکن شود.

میلان در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد و شاهد حضور ژیرو هم در زمین بودیم تا در کنار زلاتان ابراهیموویچ، قدرت گلزنی میزبان را بالا ببرد. با وجود این تغییر و تغییرات دیگر از سوی پیولی، میلان در باز کردن دروازه ناپولی ناکام بود و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید. البته میزبان در دقیقه ۲+۹۰ توسط فرانک کسیه به گل رسید اما داور پس از بازبینی صحنه در VAR گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا جشن میلانی ها ناتمام بماند.

جشن تولد میلانی‌ها در سن‌سیرو خراب شد

ناپولی با کسب این پیروزی به دو هفته ناکامی خود در لیگ پایان داد و با 39 امتیاز و دو پله صعود، جای میلان را در رده دوم جدول رده بندی گرفت. روسونری هم در تولد 122 سالگی خود متحمل این شکست خانگی شد تا رتبه دوم را بعد از مدت ها از دست داده و با همان 39 امتیازی که داشت، هفته هجدهم را با رتبه سوم به پایان برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج