۱۱۷۹۴۱۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

سیدصالحی: از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کنیم

سید مهدی سید صالحی سرپرست تیم شهرخودروی خراسان در خصوص دریافت طلب از باشگاه پرسپولیس گفت و گویی کرده که این گفتگو را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

فوتبالی: سید مهدی سید صالحی سرپرست تیم شهرخودروی خراسان در خصوص دریافت طلب از باشگاه پرسپولیس گفت و گویی کرده که این گفت و گو را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

سرپرست تیم شهرخودرو درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این تیم از شهرخودرو گفته است:" علی رغم اینکه حکم کمیته محترم تعیین وضعیت و متعاقبا کمیته محترم استیناف در خصوص طلب شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف و واضح صادر شد است اما تا کنون هیچ اقدامی برای پرداخت این پول از سوی مدیران پرسپولیس نشده است."

سید صالحی در ادامه گفت:" اگر این روند از سوی باشگاه پرسپولیس ادامه دار باشد علی رغم احترام به هواداران این تیم برای اعاده حق هواداران خراسانی شهر خودرو مجبور می شویم به فیفا شکایت کنیم. باشگاه شهرخودرو دراین دوسال و نیم نشان داد که برای وصول این طلب به دنبال تعامل است. طبق رای کمیته محترم استیناف باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این طلب ۱۰ روز زمان داده اما هیچ اقدامی صورت ندادند. در رای کمیته استیناف صراحتا آمده است که طبق آئین نامه انضباطی پس از گذشت ۱۰ روز از ابلاغ حکم و استمرار عدم پرداخت، کسر امتیاز و جریمه نقدی مجددا صورت می‌گیرد و تنها در صورت پرداخت این بدهی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز می شود. امروز اعلام شد با پرداخت بدهی کالدرون پنجره این تیم باز شد است اما باید عرض کنم طلب باشگاه شهر خودرو از این تیم باقی مانده است و طبق حکم کمیته استیناف تا تایید پرداخت این طلب به باشگاه شهرخودرو پنجره باز نخواهد شد."

سید صالحی ادامه داد:" اگر کمیته استیناف و کمیته وضعیت بازیکنان خلاف این حکم خودشان عمل کنند. مجبوریم به بخاطر حق باشگاه به فیفا شکایت کنیم چرا که ظاهرا اینگونه بعد از گذشت دوسال و نیم شاید اقدامی موثر از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شود. باشگاه پرسپولیس از حضور یحیی گل محمدی که سرمربی شهرخودرو بود و در نیم فصل به پرسپولیس رفت درآمدزایی های فراوانی کسب کرده است و این دور از اخلاق است که بعد از این همه مدت هنوز به تعهدات مالی ای که با ما داشتن بی اعتنا هستند. از کمیته استیناف که همیشه در احقاق حق ثابت قدم بوده فقط همین انتظار می‌رود که بلافاصله برای کسر امتیاز از پرسپولیس اقدام و مجدد برای آن باشگاه جریمه نقدی به نفع باشگاه لحاظ شود چون شهرخودرو هنوز پولش را از باشگاه پرسپولیس نگرفته است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتی کیسه

      اول غوره شو بعد مویز ...

    • محمد 1

      سلام. اگر. باشگاه. شهر. خودرو طلب کار است. باید. باشگاه. محبوب. وپرطررفدار. پرسپولیس. پرداخت. کند. هوادار. پرسپولیس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج