۱۱۷۹۹۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشکلی که ژاوی نمی‌تواند حل کند

بارسلونا مشکلات زیادی دارد که ژاوی تا حدی توانسته بر آن‌ها غلبه کند، اما یک مشکل بزرگ همچنان پابرجاست.

خبرورزشی: بارسلونا مقابل سویا تیم دوم لالیگا به تساوی ۱-۱ رسید تا باز هم طعم برد را نچشد هرچند که تساوی مقابل تیمی که مدعی قهرمانی این فصل است، برای بارسای فعلی نتیجه خوبی به حساب می‌آید.

این بارسلونا مشکلات زیادی دارد، اما میان همه آن‌ها مهمترینش نداشتن یک مهاجم تمام کننده است، مشکلی که ژاوی نمی‌تواند برای آن چاره ای پیدا کند.

بارسا از زمان حضور ژاوی عملکر بهتری داشته و از بسیاری از جهات پیشرفت در بازی این تیم دیده می‌شود اما هنوز در زمینه گلزنی مشکلات زیادی دارد. کمبود یک شماره ۹ کلاسیک یا یک مهاجم نوک تخصصی ضعفی است که در بارسا به چشم می‌خورد و همین موضوع هم باعث شد بارسا نتواند مقابل سویا به برد برسد.

نبود ممفیس دپای که بهترین گلزن بارسلونا در این فصل است، مشکلات در خط حمله این تیم را پررنگ تر کرده است. هرچند که حتی خود دپای هم نتوانسته عملکرد متقاعد کننده ای داشته باشد اما او فعلا تتنها کسی است که می‌تواند بار گلزنی تیم را به دوش بکشد.

ژاوی می‌داند که تیمش فرصتهای گلزنی را به راحتی از دست می‌دهد و مقابل سویا مشخص بود که دستور ژاوی برای بازی چیست. او به بازیکنانش گفته بود از پاسهای اضافه پرهیز کنند و تا جایی که می‌توانند در نزدیکی دروازه حریف شوت بزنند و در واقع شوت زدن را بر هر تصمیم دیگری اولویت دهند. بنابراین، بازی در سانچس پیسخوان تبدیل به مسابقه ای شد که بارسا در آن بیشترین شوت را به ثبت رسانده است. ۲۳ شوت از سوی کاتالان‌ها از جمله ضربه عثمان دمبله که به تیر دروازه برخورد کرد و می‌توانست سه امتیاز را به حساب بارسا واریز کند به این معنی است که ژاوی متوجه شده که برای گل زدن نمی‌تواند روی مهاجم نوک حساب کند و به همین جهت شوت زدن را به عنوان یک راه جایگزین انتخاب کرده است.

بازنشسته شدن آگوئرو، مصدومیت بریتویت و انسو فاتی و افت دپای که همراه شده با مصدومیت او، باعث شده که بارسا، لوک دی‌یونگ را به عنوان تنها مهاجم تخصصی در تیم خود داشته باشد. اما عملا این مهاجم هلندی فاصله زیادی با مهاجم نوک مورد نیاز تیمی مثل بارسلونا دارد. ژاوی با تمرین و تدابیر تاکتیکی نمی‌تواند این مشکل را حل کند و به همین دلیل به شدت دنبال خرید یک مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی است، اتفاقی که شاید با خرید کاوانی رقم بخورد، هرچند که مشکلات مالی بارسلونا هیچ چیز را در این زمینه قطعی نشان نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج