۱۱۸۰۱۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رئیس سازمان لیگ: فوتبال پایبند به نظام است

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی ایجاد شده درباره مسائل جادوگری واکنش نشان داد.

ورزش سه: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی ایجاد شده درباره مسائل جادوگری واکنش نشان داد.

رئیس سازمان لیگ: فوتبال پایبند به نظام است

طی روزهای گذشته صحبت‌ها و حواشی زیادی درباره مسائل جادوگری در فوتبال ایران از سوی برخی چهره‌ها مطرح شده و در این بین، رئیس فدراسیون فوتبال که بیش از همه در ظن اتهام قرار دارد، تصمیم به سکوت گرفته و تاکنون واکنشی به این حواشی نداشته است.

اما امروز در حاشیه برگزاری نشست هیات‌های فوتبال به میزبانی استان اصفهان، رئیس سازمان لیگ و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال نسبت به این حواشی واکنش تندی از خود نشان داد و گفت: نمی‌دانم در آستانه صعود تیم ملی به جام جهانی دنبال چه چیزی هستند؛ در مورد تیم ملی و بحث جادو صحبت‌هایی شنیدیم که اگر این‌گونه بود برخی از تیم‌ها باید الان قهرمان جام جهانی می‌شدند.

بهاروند در ادامه صحبت‌های خود در این‌باره توضیح داد: در مسابقاتی که کاملا برتر هستید و به گل می رسید، کجا به چنین مسائل ربط دارد؟ ما به جادو اعتقادی نداریم و البته اعتقادات ما هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. جای تأسف دارد که چنین صحبت‌هایی می‌کنند و به آن هم دامن می‌زنند و می‌خواهند شرایطی فوتبال کشور را مسموم کنند. شاید با نفر مشکل دارند یا با موفقیت تیم‌ملی مشکل دارند اما تیم ملی مسیر خود را می‌رود و زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.

حیدر بهاروند در این گفتگو هم‌چنین واکنشی نسبت به حواشی ایجاد شده برای مهدی مهدوی‌کیا داشت و گفت: فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم؛ همه ما می‌دانیم خط قرمز کشورمان چیست و همیشه مقابل این دشمنان قسم‌خورده ایستادیم و آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

وی افزود: ما پیرو رهبری و ولایت هستیم؛ اجازه نمی‌دهیم کسی از خط قرمزهایمان عبور کند. مهدی مهدوی کیا یک بچه حسینی و مذهبی است و خانواده‌ای دارند که پایبند مسایل مذهبی و نظام هستند؛ خودشان نیز بعدا جواب خواهند داد و همه می‌دانند ما و هیچ کشور مسلمانی آنها را قبول نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج