۱۱۸۰۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلاش فدراسیون برای حضور زنان و رفع دغدغه فیفا

فدراسیون فوتبال برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها، از طریق نامه نگاری با نها‌های مربوطه به دنبال ورود زنان در تمام بازی‌ها اعم از ملی و باشگاهی است.

جی پلاس: پیش تر در بازی با کره جنوبی هم فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی گرفته بود اما فراهم نکردن مقدمات حضور بانوان در این بازی موجب شد تا فیفا مجوز برگزاری بازی با حضور تماشاگر را به فدراسیون فوتبال ایران ندهد.

در چنین شرایطی قابل پیش بینی است دیدار ایران در برابر امارات هم ۱۲ بهمن با حضور تماشاگر دراستادیوم بزرگ آزادی برگزار شود. طبیعی است فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان هم در این دو بازی برنامه ریزی کند چون این موضوع از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال تکلیف شده است. از همه مهمتر بلیط فروشی به بانوان از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه در دوران کرونا بسر می‌بریم می‌تواند محدود باشد اما به صورت گزینشی نه.

ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A به‌شمار می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار به احتمال قوی صعود خود را به جام جهانی مسجل خواهد کرد. فدراسیون فوتبال برای برگزاری دو دیدار یاد شده با حضور تماشاگر به خصوص بانوان نامه نگاری‌های لازم را انجام داده است.در صورتی که این بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار شود دور برگشت بازی‌های لیگ برتر هم با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. گفتنی است اینفانتینو قصد دارد برای تماشای بازی با عراق به تهران سفر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج