adexo3
۱۱۸۱۰۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجم فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد

آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به رالف رانگنیک اعلام کرد که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، از الدترافورد برود.

فوتبالی: آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به رالف رانگنیک اعلام کرد که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، از الدترافورد برود.

مهاجم فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد

با بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، جایگاه برخی از بازیکنان این تیم در ترکیب اصلی متزلزل شد و یکی از این بازیکنان، آنتونی مارسیالی است که در این فصل تنها در ده دیدار در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به میدان رفته و البته لازم به ذکر است که او فقط دو بار از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و این نشان می‌دهد که او کار بسیار سختی برای جلب کردن نظر رالف رانگنیک دارد.

به نقل از سایت گل، چندی پیش اخبار زیادی مبنی بر خروج مارسیال از من یونایتد به گوش می‌رسید و حتی فیلیپ لملبولی ایجنت این بازیکن نیز این اخبار را تائید کرد و حالا رالف رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نیوکاسل نیز به این اخبار واکنش نشان داد و گفت: "مارسیال با من صحبت کرد و گفت که 7 سال گذشته را در منچستریونایتد بازی کرده و حالا احساس می‌کند که باید از اینجا برود. از یک لحاظ افکارش را درک می‎کنم، اما از لحاظ دیگر باید موقعیت باشگاه را نیز در نظر گرفت. الان در بحران کووید 19 به سر می‌بریم و در 3 رقابت حاضر هستیم و نمی‌توانیم خیلی راحت اجازه خروج بازیکنان را بدهیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج