اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۱۰۸۸
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

اسکندر سوءتفاهم بود؛ آتش در جان پرسپولیس

شاید لازم باشد ایرانی‌ها اسم محمدحسن انصاری‌فرد را به لغتنامه فارسی بیفزایند و مقابل آن بنویسند: «بیشترین ویرانی در کمترین زمان ممکن!»

ورزش مدیا: می‌گویند سوئدی‌ها اسم زلاتان ابراهیموویچ را به فرهنگ لغات‌شان اضافه کرده‌اند که معنای آن «انجام کار خارق‌العاده» است. حالا شاید لازم باشد ایرانی‌ها هم اسم محمدحسن انصاری‌فرد را به لغتنامه فارسی بیفزایند و مقابل آن بنویسند: «بیشترین ویرانی در کمترین زمان ممکن!»

کاش یک نفر محمدحسن را از کنج عافیتش بیرون بکشد و از او بپرسد با چند ریشتر قدرت تخریب وارد باشگاه پرسپولیس شد که توانست ظرف فقط شش ماه این همه خرابی به ارث بگذارد؟ صدهزار دلار تتمه حساب اوساگونا؟ سی هزار دلار دستخوش به ایجنتش؟ چرا؟ بابت چی؟ بابت پنالتی سوت شده به کره مریخ؟

هشتاد هزار دلار غرامت برای استوکس منهای صدوپنجاه هزار دلاری که نقدا گرفت؟ قرارداد سه ساله هفتصد هزار دلاری با رادوشوویچ که حالا در زاگرب روی کاناپه دراز بکشد و برای باشگاه گربه برقصاند؟ رضایتنامه شش میلیاردی یحیی گل‌محمدی که با چهار میلیارد تاوان دیرکرد بیخ خرخره تیم گیر کند؟ چهارصد هزار دلار پول یامفت به گابریل کالدرون که تازه چون دیرتر از موعد پرداخت شده، عنقریب است پرسپولیس را از آسیا اوت کند؟

به فرض لزوم، آیا نمی‌شد آن شش ماه آخر را با کالدرون سر کرد و آخر فصل یحیی را بدون هزینه رضایتنامه جانشین او کرد؟ شاید هم چون مربی آرژانتینی استخدام بازیکن خارجی را ممنوع کرده بود باید می‌رفت تا مانعی برای جذب پربرکت استوکس و اوساگونا باقی نباشد! همه اینها به کنار، کت‌وشلوار و جوراب و مساعده پانزده میلیونی هفته آخر هم به جنهم؛ لطمه‌ای که انصاری‌فرد به وجهه باشگاه پرسپولیس زد کجا قابل جبران است؟

چرا تیمی که رکورددار انجام بازی‌های خیریه در تاریخ فوتبال ایران است به خاطر اشتباه محمدحسن و شرکا باید از ارز نیمایی برای پرداخت طلب کالدرون استفاده کند و از رقبا گوشه و کنایه بشنود؟ طلبی که اگر یک سر سوزن لیاقت و تدبیر در کار بود، اصلا به وجود نمی‌آمد.

انصافا که اسکندر مقدونی در مقابل بعضی‌ها سوءتفاهم است! چرا هیچ‌وقت هیچ‌کس از خالقان این فجایع مدیریتی حساب‌کشی نمی‌کند؟ مرد تهی‌دست عیالوار را به خاطر سرقت سه بسته بادام هندی به ده ماه حبس محکوم می‌کنید؛ سزای مدیرانی که در فدراسیون یا پرسپولیس و استقلال اموال عمومی را به یغما می‌برند و با آبرو و اعتبار مملکت بازی می‌کنند چیست؟ این همه حاشیه امنیت برای آنها از کجا می‌آید؟ آیا جز این است که اغلب این آقایان «خودی» هستند؟ بازیکن خارجی نه؛ کاش یک روز استفاده از مدیر ایرانی در این کشور ممنوع می‌شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      دمت گرم ینی دمت گرم گرفتی چی شد دمت گرم با این مطلب.

    • ارش

      برادرش،تو وزارت اطلاعات مشغوله

    • بدون نام

      چرافقط انصاری فرد!! بابامسعود پس چی! ایشان گل محمدی رابازورحکومتی به پرسپولیس آوردند..

      پاسخ ها

      • زمانی

        تودیگه چی میگی ،

      • زمانی

        پس فکری را کی آورد به کیسه بابا مسعود بزور

    • قوخازواره

      قابل توجه کسانی که همش شعارمیدن چرامدیرفوتبالی انتخاب نمیکنید

    • رضا رجایی از کرمانشاه

      ممنون از شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج