اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۱۳۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونمایی از اسناد جدید در ماجرای مهاجم گابنی

با انتشار اسناد جدیدی از ماجرای صدور کارت بازی مهاجم گابنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، این موضوع جنجالی وارد فاز جدیدی شده است.

تسنیم: با انتشار اسناد جدیدی از ماجرای صدور کارت بازی مهاجم گابنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، این موضوع جنجالی وارد فاز جدیدی شده است.

پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر با رونمایی از هر سند تازه‌ای، وارد فاز جدیدی می‌شود. پس از اینکه به دلیل استفاده از اریک بانیاما در ترکیب گل‌گهر سه بازی این تیم مقابل استقلال، سپاهان و پیکان با رأی سه بر صفر از سوی کمیته انضباطی به سود حریفانش همراه بود، اسنادی از فدراسیون فوتبال منتشر شد که نشان می‌داد روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در تأیید سوابق این بازیکن نقش داشته، اما این تمام ماجرا نبوده و حالا اسناد جدید، ابعاد جدید ماجرا را نشان می‌دهد.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که بانیاما بدون سابقه ملی و با جعل سند به عضویت باشگاه گل‌گهر درآمد و حتی مشخص شد چهار نفر در این زمینه متهم هستند. چهار نفری که ردپای آنها در این پرونده مشخص شده، اما هنوز در مرحله اتهام بوده و به نتیجه نرسیده است. با این حال در پرونده کمیته انضباطی اسنادی وجود دارد که پس از استعلام‌های مجدد فدراسیون فوتبال از فیفا و فدراسیون گابن، جعل نامه‌های ارسالی به فدراسیون فوتبال ایران را تأیید می‌کند.

جعل در سابقه ملی بازیکن گابنی در بررسی‌های کمیته انضباطی و پیگیری‌های پلیس فتا قطعی شده، اما ابعاد این ماجرا چیست؟ باشگاه گل‌گهر ابتدای کار نامه‌ای را به صورت حضوری به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند که فدراسیون درخواست می‌کند نامه مذکور، به صورت رسمی از سوی فدراسیون گابن به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شود. پس از دریافت این نامه از سوی فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی که رئیس دپارتمان بین‌الملل است، ۱۳ آبان پارافی روی نامه انجام داده مبنی بر اینکه «سوابق فوق مورد تأیید است».

مسئله پیگیری‌ها درباره سوابق بازیکن گل‌گهر به همین جا ختم نمی‌شود، در حالی که باشگاه گل‌گهر بر مبنای این نامه و پاراف رئیس دپارتمان بین‌الملل می‌گوید که فدراسیون فوتبال هم در این زمینه مقصر است، اما سؤالی مطرح می‌شود که چرا پس از دریافت نامه نخست و پاراف مورد تأیید بودن سوابق آن، کارت بازی بازیکن گابنی صادر نمی‌شود؟ پاسخ این سؤال، همان کلید ماجراست که چرا از ۱۳ آبان که گفته شده سوابق مورد تأیید است تا ۳ آذر که بانیاما نخستین بازی خود را برای گل‌گهر انجام داد، صدور کارت بازی این بازیکن طول کشید.

اسنادی به دست خبرگزاری تسنیم رسیده که نشان می‌دهد، دپارتمان بین‌الملل فدراسیون پس از دریافت نامه نخست و البته ابهاماتی که در خصوص بازیکن گابنی گل گهر مطرح شد، به اطلاعات آن شک کرده و استعلام‌های دیگری را صورت داده است. پس از دریافت نامه نخست، نامه دیگری به دست فدراسیون فوتبال رسیده که در آن با جزئیات به تعداد بازی‌هایی که بانیاما برای تیم ملی گابن انجام داده اشاره می‌کند. پس از این نامه بود که خبرگزاری تسنیم به بررسی و راستی آزمایی این بازی‌ها پرداخت و مشخص شد سه بازی از چهار بازی مورد اشاره اصلاً برگزار نشده و در دیگر بازی هم اثری از بانیاما وجود ندارد.

رونمایی از اسناد جدید در ماجرای مهاجم گابنی

حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال این بار برخلاف نامه قبلی پارافی روی آن انجام داده و نوشته است: «دریافت نامه فوق از طریق فدراسیون گابن مورد تأیید است». هرچند تاریخ این پاراف مشخص نیست، اما تاریخ نامه نشان می‌دهد که پس از نامه نخست بوده و با توجه به ابهامات موجود در خصوص بازیکن گابنی، این بار سوابق بازیکن به تأیید نرسیده و فقط دریافت نامه از فدراسیون گابن به تأیید می‌رسد. در شرایطی که نامه‌های درخواست باشگاه گل‌گهر به سازمان لیگ، نشان می‌دهد که ابهامات در خصوص این بازیکن پس از تمام این ماجراها همچنان باقی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج