۱۱۸۱۹۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشکل جدید رانگنیک در رختکن منچستریونایتد

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد با مشکلات جدیدی در رختکن روبرو شده و برای سروسامان دادن به وضع تیم، باید به این موارد رسیدگی کند.

فوتبالی: رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد با مشکلات جدیدی در رختکن روبرو شده و برای سروسامان دادن به وضع تیم، باید به این موارد رسیدگی کند.

بعد از اخراج اوله گونر سولشر به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف، سران شیاطین سرخ رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل معرفی کردند تا سرمربی سابق لایپزیش کمی به شرایط ملتهب الدترافورد آرامش ببخشد، اما وضعیت سخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

به نقل از مارکا، دو شنبه شب دو تیم نیوکاسل و منچستریونایتد در سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. دیلی میل مدعی است که یکی از مشکلات اصلی شیاطین سرخ، فقدان ارتباط میان کریستیانو رونالدو با برخی از هم تیمی‌هایش همچون میسون گرینوود است. در همین حال گری نویل اسطوره این باشگاه و مفسر شبکه اسکای اسپورتس می‌گوید نقش رهبری هری مگوایر با آمدن رونالدو به الدترافورد زیر سوال رفته است.

همچنین نویل در ادامه از نقش بسیار بد برونو فرناندز در سیستم ۴-۴-۲ می‌گوید و معتقد است که این ستاره پرتغالی نمی‌تواند خودش را با این سیستم جدید رانگنیک تطبیق بدهد. همچنین برخی از رسانه‌های بریتانیایی خبر از نارضایتی بعضی از بازیکنان یونایتد از زمان جلسات تمرینی رانگنیک می‌دهند و می‌گویند که تمرینات تا زمانی که هوا کاملا تاریک است، طول می‌کشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج