۱۱۸۲۴۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نعمتی: حرف زدن پشت سر تیم قهرمان زشت است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید چند گلی که این تیم دریافت کرده روی اشتباهات داوری بوده است.

ایسنا: علی نعمتی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان تیم قابل احترامی بود و بازیکنان بسیار خوبی داشت و ما هم به طور کامل تمرکز کرده بودیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم چون می‌دانستیم این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند. خدا را شاکریم که در هفته‌های اخیر بردهای خوبی به دست آوردیم و اینکه زمین ورزشگاه اراک برای پرسپولیس بدیُمن نبود. دیدید که به این خرافات هم پایان دادیم. ان‌شاءالله این بردها ادامه دار باشد و پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

وی افرود: تیم ما با قهرمانی‌هایی که در چند سال اخیر کسب کرده، نشان داده جایگاه صدر جدول صد درصد برای ماست و باید دوباره به آن جایگاه اصلی برسیم.

نعمتی درباره رقابت در صدر جدول هم گفت: لیگ جذابی را امسال شاهد هستیم و امیدوارم با قهرمانی دوباره پرسپولس همراه شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات داوری هم گفت: دوست ندارم درباره داوری‌ها صحبت کنم اما می‌دانید که چند گلی که دریافت کردیم روی اشتباهات داوری بوده است. یعنی اشتباهات داوری در بازی‌های ما تاثیرگذارتر بوده است. داوران هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند و ما هم به عنوان بازیکن اشتباه می‌کنیم. امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: همه تلاش ما براین است که قهرمان بشویم و امیدوارم در آخر فصل ششمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم.

نعمتی همچنین درباره بیانیه نویسی‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر و اتهاماتی که به یکدیگر وارد می‌کنند هم گفت: زشت است که اینگونه پشت سر تیمی که چندین دوره قهرمان شده صحبت می‌کنند. متاسفانه هر کسی پشت تیم قهرمان صحبت می‌کند.

او در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به زیبا بازی نکردن پرسپولیس مطرح می‌شود هم گفت: به نظر من چنین موضوعی درست نیست. برخی جو می‌دهند. ما از نظر مالکیت و مباحث فنی بسیار خوب کار می‌کنم اما با بدشانسی توپ‌های ما به گل تبدیل نشده است. ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما نباید فراموش کنید که کیفت بد برخی زمین‌ها از کیفیت بای کم می‌کند. پرسپولیس همیشه فوتبال رو به جلو و با مالکیت توپ بازی می‌کند و کادر فنی ما با اختلاف بهترین کادر فنی ایران است.

نعمتی در پایان همچنین گفت: هواداران همیشه از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم هرچه زودتر ویروس بد کرونا برود و هواداران دوباره در ورزشگاه کنار ما باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج