۱۱۸۲۸۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همدردی تیم‌های قطری با لیورپول و سیتی!

تیم‌های قطری نیز مانند بسیاری از تیم‌های انگلیسی از جمله لیورپول و سیتی نسبت به غیبت و حضور بازیکنان خود در جام ملت‌های آفریقا نگرانند.

ورزش سه: تیم‌های قطری نیز مانند بسیاری از تیم‌های انگلیسی از جمله لیورپول و سیتی نسبت به غیبت و حضور بازیکنان خود در جام ملت‌های آفریقا نگرانند.

هفت روز دیگر جام ملت‌های آفریقا در کامرون آغاز می‌شود. تورنمنتی که از زمان تأسیس آن، بسیاری از باشگاه های اروپایی بابت تاریخ برگزاری آن شکایت کرده اند چرا که بسیاری از باشگاه‌ها به دلیل غیبت ستاره‌های خود، متضرر خواهند شد. این مسئله در میان باشگاه های انگلیسی و حتی اسپانیایی نمود بیشتری دارد و کار به جایی رسید که باشگاه واتفورد به دنبال جلوگیری از حضور امانوئل دنیس بازیکن نیجریه ای خود در این تورنمنت بود.

برگزاری مسابقات جام ملت های آفریقا در این زمان تنها تیم های اروپایی را تحت تاثیر قرار نمی دهد، بلکه حتی برخی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر نیز با مشکل بزرگی روبرو می شوند. چرا که اکثر بازیکنانی که قرار است از ۹ ژانویه در این جام حضور یابند، جزو ارکان اصلی تیم های خود در لیگ قطر محسوب می شوند.

همدردی تیم‌های قطری با لیورپول و سیتی!

یکی از این تیم ها السد است. بغداد بونجاح الجزایری و آندره آیو غنایی دو بازیکن هجومی این تیم هستند که دیدارهای السد را از دست می دهند. این دو بازیکن جمعا 20 گل برای تیمشان به ثمر رسانده اند. بونجاح با 11 گل پس از اولونگا در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ قطر قرار دارد و آندره آیو نیز با 9 گل زده سوم است. این امر، اهمیت بسیار زیاد این دو نفر در ترکیب سرمربی فعلی خاوی گارسیا یا سرمربی سابق السد یعنی ژاوی هرناندز را تایید می کند.

به دومین تیمی که می توان اشاره کرد، العربی است. یوسف المساکنی تونسی و آرون بوپندزای گابنی دو مهره اصلی و تأثیرگذار این تیم محسوب می شوند و در دیدارهای اخیر العربی در سطح کیفی بالایی ظاهر شده بودند. آنها در رسیدن العربی به رتبه سوم جدول رده بندی کمک زیادی کردند و حالا باید راهی کامرون شوند.

در مورد تیم دومی که تحت تاثیر قرار می گیرد، العربی است، جایی که دو نفره یوسف المساکنی که در رده های عقاب های کارتاژ و آرون بوپندزا گابنی بازی خواهند کرد، غایب خواهند بود، به خصوص که این دو در سطوح عالی ظاهر شدند. با این تیم در این فصل، زیرا آنها کمک زیادی به حضور العربی در رده سوم جدول رده بندی کردند، جایی که یونس مربی آن را پیدا خواهد کرد.

الریان نیز به دلیل حضور دو بازیکن خود در این پیکارها متضرر خواهد شد. یاسین براهیمی به اردوی تیم ملی الجزایر دعوت شده است و یوهان بولی نیز با وجود ابتلا به ویروس کرونا، پس از بهبودی از این بیماری باید برای تیم ملی ساحل عاج به میدان برود.

برای الغرافه نیز مهدی طاهرات بازیکن بسیار مهم تلقی می شود، به خصوص اینکه او یک بازیکن چند پسته است. او علاوه بر بازی در مرکز خط دفاعی، در سایر پست های خط دفاعی نیز می تواند به میدان برود. این کاری است که استراماچونی سرمربی پلنگ ها در بازی های مختلف انجام داده است. جمال بن عمری دیگر بازیکن کلیدی الجزایر است که برای تیم قطر اس سی به میدان می رود ولی باید تیم ملی کشورش را در این تورنمنت همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج