۱۱۸۳۳۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش تند به صحبت‌های سرپرست استقلال

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم نسبت به ادعاهای مطرح شده از سوی سرپرست استقلال واکنش نشان داد.

ورزش سه: مدیر تیم فوتبال آلومینیوم نسبت به ادعاهای مطرح شده از سوی سرپرست استقلال واکنش نشان داد.

حمیدرضا امیدوار درباره ادعای بیژن طاهری، مدیر تیم فوتبال استقلال مبنی بر حضور تعدادی از تماشاگران در بازی آلومینیوم و استقلال ابراز کرد: تصویری که صفحات مجازی رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده‌اند، به خوبی نشان می‌دهد که در جایگاه ویژه و سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک چه خبر بود و همان تصاویر، ادعاهای آقای طاهری را به بهترین شکل رد می‌کنند.

او ادامه داد: در تمام ویدئوها و تصاویری که از بازی دیروز منتشر شد، برخی رسانه‌ها نوشته‌اند حدود ۸۰-۷۰ تماشاگر در ورزشگاه اراک بودند، در حالی که سمت راست جایگاه ویژه به ۲۰ خبرنگار استانی و کشوری اختصاص داشت و در سمت راست جایگاه نیز عوامل تیم آلومینیوم مثل کادر پزشکی، تدارکات، آنالیزور و ... حضور داشتند و حتی یک فرد خارج از باشگاه به آن جایگاه نرفته بود.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: جدا از جایگاه خبرنگاران و محل استقرار عوامل تیم، در بخش مرکزی جایگاه ویژه نیز که تصاویر آن مشخص شده، کلا ۶۴ صندلی وجود دارد که در تمام تصاویر منتشر شده، نیمی از آن صندلی‌ها خالی است و در نیمی دیگر هم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، مدیران استانی، مسؤولان عوامل انتظامی و حراست اداره کل و ... حضور داشتند و علاوه بر این‌ها، خود مدیران و عوامل تیم استقلال نیز در این جایگاه حضور داشتند. چطور آقایان می‌گویند ۸۰ نفر؟ اصلا به اندازه ۸۰ نفر در آنجا صندلی هست؟ لطفا در همان تصاویری که خودشان در کانال تلگرامی باشگاه استقلال منتشر کرده‌اند، تعداد تمام افراد اعم از مدیران و عوامل باشگاه‌ها، خبرنگاران و ... را بشمارند و بگویند ۸۰ نفر شده یا خیر.

امیدوار یادآور شد: آقایان می‌گویند ما در ورزشگاه تماشاگر داشتیم؛ کدام تماشاگر؟ حتی یک نفر تماشاگر هم در ویدئو و تصاویرشان به ما نشان بدهند، حرفشان قبول است. ما حتی اجازه نداشتیم ۴ نفر که می‌خواستند طرح موزائیکی را ترمیم کنند، در استادیوم نداشتیم، اما بهتر است از سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی‌های استقلال تصویر بگیرید و ببینید چند نفر در ورزشگاه هستند.

او تصریح کرد: سال گذشته در بازی ما و استقلال که در ورزشگاه آزادی انجام شد، ۵۰ تماشاگر استقلال بودند ولی بخاطر اینکه در بالای جایگاه‌ها و کنار راهروها نشسته بودند، ناظر بازی آنها را نمی‌دید، اما کاملا همان افراد تیمشان را تشویق می‌کردند. مگر ما آن بازی را در چنین شرایطی و با ناداوری باختیم، چنین بهانه‌هایی آوردیم که مدیر تیم و سرمربی استقلال پس از مساوی در اراک دنبال بهانه‌های واهی هستند؟!

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد: تماشاگران تمام تیم‌ها ازجمله استقلال برای ما بسیار قابل احترام هستند و آرزو داریم همه هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم، اما مگر استقلالی‌ها تافته جدا بافته هستند که در بازی‌های خانگی خودشان آن همه تماشاگر دارند و تیمی مثل ما حتی برای حضور مدیرانش در ورزشگاه هم باید جواب پس بدهد؟

امیدوار با اشاره به اظهارات مدیر تیم استقلال در جلسه هماهنگی قبل از بازی اظهار کرد: آقای طاهری در نشستی که با حضور نماینده فدراسیون برگزار شد، از همه عوامل انتظامی و امنیتی استان و باشگاه آلومینیوم بخاطر حضور بدون مشکل در هتل و استقرار مناسبی که بدون حضور تماشاگران داشتند، تشکر کرد، اما در عرض ۲۴ ساعت و پس از دریافت گل لحظه آخری چه اتفاقی افتاده که مصاحبه می‌کنند و می‌گویند در هیچ سفری با این معضل‌ها مواجه نبودیم؟

او به برگزاری بازی هفته گذشته سپاهان و پرسپولیس در شهر اراک اشاره کرد و افزود: هفته قبل مهم‌ترین بازی لیگ برتر با هماهنگی باشگاه آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد و برخلاف سالیان اخیر که مسابقه این دو تیم همواره با حواشی همراه بود و برنامه‌های تلویزیونی به آن می‌پرداختند، این مسابقه بدون کوچک‌ترین مشکل و با درجه امنیتی بسیار بالا در اراک برگزار شد، اما چرا فقط بعد از بازی با استقلال این مسائل پیش آمد و در هیچ مسابقه خانگی ما این مسائل وجود نداشت؟

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص اینکه طاهری عنوان کرده نماینده فدراسیون به این اتفاقات بی‌توجه بوده است، گفت: ناظران بازی‌ها انسان‌های باشرف و دارای مسؤولیت هستند و در حین برگزاری مسابقه و قبل و بعد از آن، بحث کاری را با هر مسئله دیگری جدا می‌کنند که دیروز هم همین اتفاق با حضور آقای کرامتی رخ داد. مطمئن باشید اگر مشکلی در ورزشگاه بود، قبل از همه، ایشان تذکر می‌دادند.

امیدوار تاکید کرد: ما هم دوست داریم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها آزاد و موانع موجود برطرف شود تا هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم، اما در بازی دیروز اگر بخواهیم بگوییم کدام تیم تماشاگر داشت، باید نام استقلال را ببریم چراکه بعضا صدای تشویق آنها نیز می‌آمد؛ کسانی که به‌عنوان عوامل استقلال در ورزشگاه حضور داشتند ولی ما به همه آنها احترام گذاشتیم.

او در خصوص اینکه بیژن طاهری عنوان کرده پس از بازی یک نفر از الفاظ رکیک استفاده کرده، گفت: مردم استان مرکزی و شهر اراک دارای اصالت و پیشینه هستند و در شان و شخصیت آنها نیست که چنین اتهاماتی به آنها وارد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج