۱۱۸۴۳۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تساوی استقلال و مس در نیمه نخست

استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی یک، یک رسیدند.

ایسنا: استقلال و مس رفسنجان امروز (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید.

استقلال بازی را خیلی خوب و سرحال آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی حرکت ترکیبی بازیکنان این تیم و پاس هوشمندانه ژستد، حسین‌زاده در موقعیت تک به تک دروازه مس را باز کرد اما داور این صحنه را آفساید تشخیص داد تا بازی صفر، صفر ادامه پیدا کند.

دقایقی بعد ارسال دقیق نیک‌نفس به یامگا رسید که در این صحنه شاهین توکلی، مدافع مس با بی‌دقتی مهاجم فرانسوی استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا یک ضربه پنالتی به سود شاگردان فرهاد مجیدی اعلام شود. خودِ کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و در خلاف جهت حرکت نوشی‌صوفیانی، گل نخست استقلال را در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

استقلال دقایقی بعد از گل نخست صاحب یک موقعیت خوب گل‌زنی دیگر شد اما ضربه جعفر سلمانی با بی‌دقتی به بیرون رفت. بازی پس از دقیقه ۱۵ بیش‌تر در میانه میدان پیگیری شد و نه استقلال و نه مس نتوانستند موقعیت خطرناک مهمی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا این که در دقیقه ۳۰ ارسال زیبای محسن آذرباد برای مجید علیاری یکی از تکراری‌ترین اتفاقات لیگ بیست و یکم یعنی پنالتی برای مس رفسنجان را به همراه داشت.

گادوین منشا، مهاجم پیشین استقلال پشت این ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که حسین حسینی در لحظه آخر دست او را خواند اما دیگر دیر شده بود و دروازه استقلال باز شد. این هفتمین گل منشا در لیگ بیست و یکم بود.

استقلال پس از دریافت گل تساوی تلاش کرد که گل دوم را به ثمر برساند تا برنده به رختکن برود اما جز شوت آکروباتیک ژستد، موقعیت خطرناک دیگری به دست نیاورد. در آن طرف میدان هم مس رفسنجان به فکر ضد حملات بود که توفیقی برایشان نداشت. در نهایت نیمه نخست بازی با تساوی یک، یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده.

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج