adexo3
۱۱۸۴۹۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اقدام جدید باشگاه لیون برای جذب آزمون

یک رسانه فرانسوی خبر داد باشگاه المپیک لیون برای جذب سردار آزمون، مبلغ پیشنهادی به باشگاه زنیت را به ۴ میلیون یورو افزایش داده است.

خبرگزری مهر: سایت foot۰۱ فرانسه امروز دوشنبه در تازه‌ترین خبر در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون و انتقالش به تیم المپیک لیون، از اقدام جدید این باشگاه فرانسوی خبر داد.

این رسانه با تاکید بر ضرورت تقویت خط حمله لیون اعلام کرد که اولویت این باشگاه با سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه است و همه با این انتقال موافق هستند به جز زنیت که قصد ندارد قبل از پایان قرارداد آزمون، با انتقالش به لیون موافقت کند.

foot۰۱ همچنین از افزایش قیمت پیشنهادی باشگاه لیون به زنیت به ۴ میلیون یورو خبر داد و نوشت: «زنیت روی باشگاه نیوکاسل برای افزایش قیمت سردار آزمون حساب می‌کرد اما باشگاه انگلیسی آزمون را در اولویت نقل و انتقالاتش قرار نداد و هیچ پیشنهادی ارائه نکرد. با این حال زنیت همچنان منتظر باشگاهی است که احتمالاً ۵ میلیون یورو برای آزادی مهاجشمش بدهد. طبق اطلاعات ما، المپیک لیون اندکی پیشنهاد خود را افزایش داده است و اکنون مبلغ درخواستی به ۴ میلیون یورو می‌رسد. بنابراین به مبلغ ۵ میلیون یورو درخواستی باشگاه زنیت نزدیک می‌شود که در نهایت می‌تواند ۴.۵ میلیون یورو را بپذیرد. سردار آزمون از این رو فاصله زیادی تا پیوستن به قهرمان هفت دوره مسابقات لیگ فرانسه ندارد.»

این رسانه در بخش پایانی گزارش خود از سبک بازی سردار آزمون، هوش او و کارهای گروهی اش تمجید کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج