۱۱۸۵۱۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تلاش آبی‌ها برای دفاع مناسب در پرونده میلیچ

سن‌وسال میلیچ و ازسوی دیگر وضعیت اقتصادی باشگاه باعث شد مسئولان وقت باشگاه از این بازیکن درخواست کنند تا برای یک‌سال دیگر قرارداد طرفین تمدید شود که درنهایت هم این امر رخ نداد و این بازیکن نیز در شکایت به کمیته تعیین وضعیت فیفا حدود ۵۵۰ دلار درخواست کرد تا استقلال درصورت محکومیت این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند.

روزنامه فرهیختگان: هرویه میلیچ، بازیکن تیم فوتبال استقلال که در مدت‌زمان حضور در این باشگاه با فرازونشیب‌های زیادی مواجه شد، درنهایت هم بدون اینکه قرارداد خود را تا پایان در استقلال سپری کند، در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتش در موعد مقرر تهران را ترک کرد و دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد.

نکته قابل‌توجه اینکه این بازیکن در ماه‌های پایانی حضور در ایران تمام تلاش خود را کرد تا قراردادش به مدت دو سال دیگر با استقلال تمدید شود، اما سن‌وسال میلیچ و ازسوی دیگر وضعیت اقتصادی باشگاه باعث شد مسئولان وقت باشگاه از این بازیکن درخواست کنند تا برای یک‌سال دیگر قرارداد طرفین تمدید شود که درنهایت هم این امر رخ نداد و این بازیکن نیز در شکایت به کمیته تعیین وضعیت فیفا حدود ۵۵۰ دلار درخواست کرد تا استقلال درصورت محکومیت این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند.

چندی‌پیش از این موضوع خبر دادیم که میلیچ پول‌هایی که ازطریق اعضای سابق هیات‌مدیره دریافت کرده بود را جزء دریافتی‌های خود از استقلال حساب نکرده و همین مساله باعث شده تا این بازیکن رقم عجیب‌وغریبی را در شکایت خود بیاورد.

بر همین اساس در موعد اول مسئولان استقلال تا ۲۰ دی‌ماه فرصت داشتند تا دفاعیه‌ای را در این خصوص به فیفا رسانده و از حق خود در این پرونده دفاع کنند. اما از آنجاکه این پرونده در مرحله ارسال مدارک به‌طول انجامید، حالا و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرده است تا تاریخ ۲۰ ژانویه این مرحله به تعویق بیفتد. البته شنیده می‌شود با یک دفاع خوب، بیشتر از نیمی از مبلغ درخواستی میلیچ کسر خواهد شد و احتمالا این رای نیز تا حدود ۲۰۰ هزار دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج