جاباما
۱۱۸۶۲۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چوب حراج پورتو به ستاره‌ها؛ این بار نوبت طارمی؟

در آخرین اقدام نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو، خسوس کرونا مدافع مکزیکی این تیم به باشگاه سویا اسپانیا منتقل شد. پورتو در همین دو فصل اخیر به این رویه خود ادامه داده است. فصل گذشته و درست در روز‌های ابتدایی حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی در پورتو، «الکس تلس» مدافع این تیم به باشگاه منچستریونایتد انگلیس منتقل شد تا یکی از بازیکنان برجسته در نقل و انتقالات تیم پرتغالی باشد.

خبرگزاری مهر: در آخرین اقدام نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو، خسوس کرونا مدافع مکزیکی این تیم به باشگاه سویا اسپانیا منتقل شد.

باشگاه پورتو به عنوان یکی از سه باشگاه بزرگ پرتغال همواره نقش پررنگی در بازارهای نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا بازی می‌کند و هر ساله چند بازیکن از این تیم راهی سایر کشورها می‌شوند.

پورتو در همین دو فصل اخیر به این رویه خود ادامه داده است. فصل گذشته و درست در روزهای ابتدایی حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی در پورتو، «الکس تلس» مدافع این تیم به باشگاه منچستریونایتد انگلیس منتقل شد تا یکی از بازیکنان برجسته در نقل و انتقالات تیم پرتغالی باشد.

امسال و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا، پورتو تا به اینجای کار دو بازیکن خود را به کشورهای ایتالیا و اسپانیا ترانسفر کرده است. ابتدا «سرجیو اولویرا» هافبک پرتغالی پورتو به صورت قرضی و با بند خرید دائمی در قراردادش راهی رم ایتالیا شد تا زیر نظر ژوزه مورینیو به فوتبالش ادامه بدهد.

خسوس کرونا مدافع و وینگر مکزیکی پورتو هم با باشگاه سویا اسپانیا به توافق رسیده و به زودی قراردادی چهار ساله با این باشگاه به امضا خواهد رساند. همچنین از مدت‌ها پیش بحث فروش لوییس دیاس مهاجم و وینگر کلمبیایی پورتو به تیم‌های لیگ برتری انگلیس از جمله لیورپول با مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون پوند در جریان بوده است.

با این فعالیت پورتو در بازار نقل و انتقالات اروپا بعید نیست به زودی نوبت به مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم برسد. طارمی که دومین سال حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، در فصل نخست و در مجموع تمام مسابقات پورتو موفق شد ۲۳ گل به ثمر برساند و ۱۱ پاس گل بدهد. گل‌های او به یوونتوس و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فراموش شدنی نیست به خصوص گل قیچی برگردان به چلسی که باعث شد طارمی در جمع سه نامزد برتر بهترین گل سال ۲۰۲۱ قرار بگیرد و حالا او در مراسم فیفا و در کنار بزرگان فوتبال جهان حضور خواهد داشت.

این مهاجم ایرانی در فصل جاری هم در تمام رقابت‌ها برای پورتو ۱۱ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده است. با این آمار چشمگیر، بدون شک طارمی هم زیر نظر تیم‌های بزرگ اروپا قرار دارد و در صورت تداوم این روند تا پایان فصل، شاید انتقال او به یکی از تیم‌های سرشناس ایتالیا یا اسپانیا دور از دسترس نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج