۱۱۸۶۹۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ویسی: ما از صنعت نفت می‌ترسیدیم

سرمربی خیبر خرم آباد در نیمه مربیان با شاگردانش صحبت کرده و آن‌ها را به این باور رسانده که نباید تبم امید صنعت نفت آبادان را دست‌کم بگیرند.

ورزش سه: سرمربی خیبر خرم آباد در نیمه مربیان با شاگردانش صحبت کرده و آن‌ها را به این باور رسانده که نباید تبم امید صنعت نفت آبادان را دست‌کم بگیرند.

شاگردان عبدالله ویسی ۵ بر ۱ صنعت نفت آبادان که تیم امیدش را راهی مسابقه حذفی کرده بود شکست دادد تا یک صعود بی‌دردسر به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشند و باید دید خیبری ها که وضعیت خوبی نیز در لیگ دسته یک آزادگان دارند در مرحله بعدی به چه حریفی برخورد خواهند کرد.

نکته جالب توجه اینجا است که خیبر سال گذشته نیز موفق شده بود که صنعت نفت آبادان را با سرمربیگری ویشی در جام حذفی از پیش رو بردارد.

ویسی در رابطه با این دیدار در کنفرانس خبری و در جمع خبرنگاران گفت: جام حذفی به دلیل تک بازی بودن سخت و دشوار است. ما از تیم امید صنعت نفت آبادان می ترسیدیم جون بسیار خطرناک و غیر قابل پیش بینی بودند. بچه های ما نیمه اول را طبق معمول دست کم گرفتند و یک گل زدیم و آن ها هم گل خیلی خوبی به ما زدند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بچه ها به این باور رسیدند که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند و خوشحالیم که با یک بازی تمیز به پیروزی رسیدیم و به مردم خرم آباد تبریک می گویم. در دو سالی که من اینجا هستم دو دفعه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رفتیم و انشالله به مراحل بعد هم صعود کنیم.

ویسی یاد آور شد: به بچه های صنعت نفت آبادان هم تبریک می گویم که با زجز به اینجا آمدند. تیم خیلی خوبی بودند و ما را اذیت کردند ولی تجربه ما بیشتر بود و از آن استفاده کردیم و برنده بازی شدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج