۱۱۸۷۲۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یحیی به دنبال تحقق وعده صدری به دست درویش

ظاهرا طبق مذاکراتی که یحیی گل‌محمدی با مجید صدری داشت، بنا بر این بود که بودجه‌ای برای جذب ۲ بازیکن خوب خارجی برای پرسپولیس در نظر گرفته شود.

فوتبالی: ظاهرا طبق مذاکراتی که یحیی گل‌محمدی با مجید صدری داشت، بنا بر این بود که بودجه‌ای برای جذب ۲ بازیکن خوب خارجی برای پرسپولیس در نظر گرفته شود.

پیش از روی کار آمدن رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس و در دوران سرپرستی مجید صدری، مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در جهت جذب ۲ بازیکن خوب و باکیفیت خارجی انجام شد و مجید صدری طبق وعده‌هایی که به او داده بود، پذیرفته بود که بودجه لازم برای این امر را تامین کند.

در ادامه با کنار رفتن صدری، ماجرای بودجه لازم برای جذب ۲ بازیکن خارجی توسط گل‌محمدی پیگیری شد. طبق پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی، ظاهرا گل‌محمدی پیش از رفتن تیم پرسپولیس به اصفهان برای دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی، جلسه‌ای با رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس برگزار کرده و در مورد مباحثی که با سرپرست سابق این تیم مبنی بر جذب ۲ بازیکن خارجی مطرح شده بود، با وی به بحث و گفت و گو پرداخته است.

بودجه‌ای که یحیی گل‌محمدی و مجید صدری برای جذب ۲ بازیکن باکیفیت خارجی درنظر گرفته بودند، حدودا ۸۰۰ الی ۹۰۰ هزار دلار بود که ظاهرا رضا درویش با این مبلغ مخالفت کرده و عنوان داشته با توجه به شرایط نامناسب فعلی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه توان جذب بازیکن خوب خارجی بیش از مبلغ ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار دلار را ندارد.

طبق همین صحبت درویش، نام گزینه‌هایی مانند لوسیانو پریرا برای لینک شدن به پرسپولیس مطرح شد که حتی پایگاه خبری فوتبالی نیز خبر احتمال جذب شیمبا توسط باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد اما انتقال این بازیکن به پرسپولیس تا این لحظه با مخالفت باشگاه فولاد روبه‌رو شده است.

باید دید آیا در ادامه یحیی گل‌محمدی می‌تواند بازیکنان خارجی مدنظر خود را با توجه به بودجه موجود جذب کند یا نه. پیش از این مجید صدری قرار بود با حمایت مالی ایرانسل این بودجه را تامین و در اختیار باشگاه برای جذب ۲ بازیکن خارجی قرار دهد که به دلیل این که حکم سرپرستی مجید صدری، ۱۵ آذرماه تمام شده و بعد از آن تمدید نشده بود، شرکت ایرانسل حاضر به همکاری با صدری و پرسپولیس برای تامین این پول و جذب این بازیکنان نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج