۱۱۸۷۲۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تداوم ناکامی‌های شاگردان توخل در لیگ جزیره

شاگردان توماس توخل در یک بازی خارج از خانه برابر تیم برایتون متوقف شدند تا سریال بازی‌های بدون برد آن‌ها در لیگ برتر جزیره ادامه پیدا کند.

تسنیم: شاگردان توماس توخل در یک بازی خارج از خانه برابر تیم برایتون متوقف شدند تا سریال بازی‌های بدون برد آنها در لیگ برتر جزیره ادامه پیدا کند.

تداوم ناکامی‌های شاگردان توخل در لیگ جزیره

در دیداری از هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که زودتر از سایر بازی‌های این هفته از مسابقات برگزار شد، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال چلسی در خانه تیم برایتون به میدان رفت و در پایان به تساوی یک - یک رضایت داد.

چلسی که در بازی قبلی‌اش هم برابر منچسترسیتی تن به شکست داده بود، با گلزنی حکیم زیاش در دقیقه 28 پیش افتاد، اما نتوانست از برتری خود محافظت کند و در دقیقه 60 دروازه‌اش توسط آدام وبستر باز شد.

به این ترتیب آبی‌پوشان لندن که با کسب پیروزی می‌‌توانستند به رده دوم جدول صعود کنند با 44 امتیاز و دو بازی بیشتر نسبت به لیورپول 45 امتیازی و 12 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین که آنهم یک بازی کمتر انجام داده، در رده سوم باقی ماندند. این چهارمین بازی بدون برد متوالی شاگردان توماس توخل است، روندی که اتفاقاً با یک تساوی یک - یک دیگر در روز هشتم دی ماه آغاز شد و به دنبال آن با تساوی 2 - 2 خانگی برابر لیورپول و شکست خارج از خانه برابر منچسترسیتی ادامه یافت.

امروز دو بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس هم برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت 23 به وقت تهران لسترسیتی میزبان تاتنهام است و در بازی دوم از ساعت 23:30 یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد از منچستریونایتد پذیرایی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج