۱۱۸۷۲۹۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

ای کاش ترابی به تیم ملی دعوت نشود!

ستاره پرسپولیس در فولادشهر همان چیزی بود که چند ماهی دنبالش بودیم.

ایران ورزشی: ستاره پرسپولیس در فولادشهر همان چیزی بود که چند ماهی دنبالش بودیم. نمایش اخیر مهدی ترابی در جام حذفی البته در ادامه بازی‌های خوبش طی دو ماه گذشته بود و شاید اگر آن مصدومیت بدموقع بازی با هوادار پیش نیامده بود الان هم پرسپولیس امتیازهای بیشتری داشت، هم تعداد گل‌ها یا پاس گل‌های شماره ۹ بیشتر بود.

مهدی ترابی همین حالا با ۵ پاس گل بهترین گلساز لیگ برتر به حساب می‌آید اما با آن ستاره ذهن هواداران پرسپولیس و کارشناسان فاصله دارد. با وجود این ترابی طی دو ماه گذشته تلاش داشته این فاصله را کم کند و در مسابقات اخیر تیمش تبدیل به همان بازیکن تأثیرگذار و مهم شده که می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

ترابی در بازی حذفی عصر دوشنبه مقابل ذوب‌آهن گل نزد و پاس گل نداد اما پاس تماشایی او به سیامک نعمتی کلاس بالای فوتبال او را به رخ کشید و نشان داد روی فرم بودن او در کنار وحید امیری و امید عالیشاه به‌عنوان خلاق‌ترین و مهم‌ترین چهره‌های تیم در فاز حمله می‌تواند سرخ‌ها را به قهرمانی مجدد امیدوار کند.

ترابی تحت تأثیر دعوت‌های مکرر به تیم ملی و بازی نکردن در تیم اسکوچیچ بشدت افت کرد تا جایی که مربیان پرسپولیس صراحتاً به این موضع اشاره داشتند. ترابی آماده به اردوی تیم ملی می‌رفت و با توجه به تمرینات سبک تیم ملی و عدم حضور در مسابقات از فرم مسابقه خارج می‌شد بنابراین در روزهای بزرگ مثل بازی با الهلال ستاره پرسپولیس در دوران افت بود و یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌هایش را ارائه داد تا مثل باقی بازیکنان مقابل قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشته باشد.

بعد از آن ترابی در شروع فصل و بازی اول مقابل فولاد در اهواز پاس گل داد اما هر هفته که گذشت انتقادها از او بیشتر و بیشتر می‌شد و بازی او نیز جای دفاع نداشت. ترابی هفته پنجم مقابل مس رفسنجان پنالتی‌اش را گل کرد و هفته هفتم مقابل نفت مسجدسلیمان گل سه امتیازی تیمش را ساخت اما همچنان از فرم خوبش دور بود.

ترابی مقابل هوادار در بازی هفته نهم هم پاس گل داد اما در شروع نیمه دوم مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. با وجود این مصدومیت او مقابل پیکان بازی کرد و پاس گل داد اما مصدومیتش دوباره عود کرد و مقابل ذوب‌آهن و سپاهان در نیمه دوم وارد میدان شد که مقابل ذوب‌آهن پنالتی دقیقه ۸۸ را تبدیل به گل کرد و برد را قطعیت بخشید.

شماره ۹ پرسپولیس مقابل تراکتور پاس گل داد و اگر پنالتی‌اش را هدر نمی‌داد بیشتر به چشم می‌آمد. ترابی در بازی مشهد کاری از پیش نبرد اما مقابل فجر گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و در بازی حذفی هم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد.

جدا از این آمار قابل توجه، نمایش‌های متفاوت مهدی ترابی در ۶-۵ بازی اخیر دوباره پرسپولیسی‌ها و کادر فنی این تیم را امیدوار کرده که ستاره در حال بازگشت به فرم ایده‌آل است و تبدیل به همان بازیکن کار در بیار دو فصل قبل شده است. از طرفی این نگرانی بزرگ وجود دارد که حالا که ترابی دوباره اوج گرفته باز هم به تیم ملی دعوت شود و با دور شدن از شرایط مسابقه افت کند.

لیست تیم ملی بعد از بازی شنبه پرسپولیس مقابل فولاد اعلام خواهد شد و تیم ملی برای دو مسابقه با عراق و امارات به اردو می‌رود. با توجه به اینکه نظر اسکوچیچ در مورد استفاده از لژیونرها و عدم استفاده از ترابی تغییری نکرده، حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند این بار ترابی به تیم ملی دعوت نشود تا از فرم خوبش فاصله نگیرد. در عین حال کادر فنی پرسپولیس هم قطعاً دوست دارند ترابی را در همین فرم و حتی در شرایطی بهتر در اختیار داشته باشند چرا که در صورت آمادگی او، آنها هم راحت‌تر به خواسته‌شان می‌رسند و کمتر تحت فشار قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید پرسپولیس در ده سال اخیر کجا تونسته وقتی در مراحل حذفی به الهلال و استقلال دو برند واقعی غرب اسیا برخورد کند پیروز شود

      پاسخ ها

      • کریم عشقپولیس

        سواد فوتبالی نداری حرف نزن

    • بدون نام

      الهی امین

    • بدون نام

      اخبار ورزشی طرفدارپیروزی است.بیشترازهوادارانش طرفداری میکند.

    • بدون نام

      کیسه کجاش برند اسیا داره خخخخخخخ چرا تو لیگ ایران برند نیست خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج