۱۱۸۷۳۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الهامی: تیم ما همچنان خانه به دوش است

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است هر چه زودتر تکلیف ورزشگاه ساری مشخص شود.

ایلنا: ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در خصوص پیروزی این تیم مقابل گل گهر در جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیارخوبی را انجام دادیم و فکر می‌کنم مستحق این پیروزی بودیم ای کاش بازی برگزار می‌شد تا هواداران دو تیم هم این فوتبال زیبا را تماشا می‌کردند.

وی ادامه داد: از اینکه بازی پخش نشد خیلی ناراحتم یک زمانی هواداران ما از حضور در ورزشگاه محروم بودند و حالا بازی تیمشان را هم نمی‌توانند ببینند و من شرمنده هواداران دلسوز نساجی شدم.

الهامی در خصوص عملکرد تیم گل گهر در این بازی ادامه داد: به هر حال گل گهر یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا دوست نداشتم در این مرحله با آنها برخورد می‌کردیم گل گهر از مربی بسیار خوبی برخوردار است و باید اعتراف کنم شاید اگر ۱۰ بازی دیگر مقابل این تیم برگزار کنیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه این تیم همچنان نمی‌تواند در خانه میزبان تیم‌ها باشد بیان داشت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف ورزشگاه ساری مشخص شود خیلی بد است که تیم ما همچنان خانه به دوش است و این برای تیم باشخصیتی چون نساجی با این قدمت و کیفیت خوب نیست. البته جا دارد از شهر مشهد و مسولان آن نیز تشکر کنم که شرایط میزبانی از ما را فراهم می‌کنند.

وی درباره اینکه بازی‌های لیگ به صورت فشرده برگزار می‌شود نیز ادامه داد: البته به خاطر شرایط تیم ملی و بازی‌های جام جهانی مسابقات باید به صورت فشرده برگزار شود فقط امیدوارم این باعث نشود که بازیکنان دچار آسیب دیدگی شوند به هر حال تیم ملی در یک موقعیت مناسب برای صعود قرار دارد و ما باید برای تیم ملی نهایت همکاری را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج