۱۱۸۷۵۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاپیتان آرسنال به بارسلونا پیشنهاد شد

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم و کاپیتان گابنی باشگاه آرسنال به بارسلونا پیشنهاد شده است.

ورزش سه: شرایط برای پیر امریک اوبامیانگ در اردوی آرسنال اصلا مساعد نیست و جدایی او از این باشگاه تقریبا قطعی شده است. بی انضباطی های مکرر باعث شده نام او از لیست بازیکنان مورد نظر میکل آرتتا خط بخورد و آرسنال آماده است در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، این مهاجم باتجربه را به فروش برساند. پیر امریک اوبامیانگ در یک سال اخیر دچار افت محسوسی شده و هرگز قادر به تکرار درخشش ماه های ابتدایی خود در ترکیب آرسنال نبوده است.

حالا نشریه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اوبامیانگ از طریق واسطه ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به کادر فن بارسلونا پیشنهاد شده است. اوبامیانگ پس از ابتلا به مشکلات جزئی قلبی از اردوی گابن جام ملت های آفریقا به لندن بازگشت و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بارسلونا در فصل زمستان به شدت به دنبال تقویت خط حمله خود است و علیرغم جذب فران تورس، ژاوی از مدیران این باشگاه خواهان جذب یک مهاجم تخصصی جدید شده است. البته بازیکنان دیگر مانند ادینسون کاوانی از منچستریونایتد، تیمو ورنر از چلسی یا آلوارو موراتا از یوونتوس نیز مطرح شده و هیچ کدام هنوز به نتیجه نرسیده است. بعد از جدایی غیرمنتظره لیونل مسی و آنتوان گریزمان در روزهای پایانی بازار تابستانی سال گذشته، سرخیو آگوئرو نیز به یک باره دچار مشکل قلبی شده و از فوتبال خداحافظی کرد.

ژاوی در هفته های اخیر چاره ای جز استفاده از لوک دی یونگ در خط حمله نداشته و علیرغم عملکرد قابل قبول این مهاجم هلندی، نیاز به جذب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج