۱۱۸۷۶۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اقدام ژاوی علیه ستاره بارسلونا

ژاوی ستاره بارسلونا را برای بازی مهم بامداد فردا کنار گذاشت.

خبرگزاری فارس: بامداد فردا در چارچوب رقابت جام حذفی اسپانیا، بارسلونا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت تا یک دیدار سخت با پسران ایالت باسک را برگزار کند.

تیم بارسلونا که در ال کلاسیکو و در سوپرکاپ نمایش خیلی خوب از خود نشان داد، باید بتواند این عملکرد را تداوم بخشد تا امیدواری در جمع آبی‌اناری‌ها زنده بماند. به همین دلیل نتیجه این بازی بسیار برای آینده بارسلونا اهمیت دارد.

در این شرایط حساس، البته ژاوی اقدامی بزرگ علیه «عثمان دمبله» انجام داد تا این بازیکن از لیست بازیکنان بارسلونا خط بخورد. دمبله که در روزهای اخیر به دلیل عدم تمدید قرارداد به سوژه بزرگ رسانه‌های اسپانیا بدل شده از لیست ژاوی خط خورد تا هر چه سریع‌تر نسبت به تمدید قرارداد واکنش نشان دهد.

بارسلونا و دمبله اکنون در شرایط بسیار عجیبی قرار دارند و مشخص نیست پایان داستان چگونه رقم خواهد خورد. دمبله از تمدید قرارداد سر باز زده و می‌خواهد در تابستان به صورت رایگان نیوکمپ را ترک کند. این در حالی است که بیش از ۱۴۰ میلیون یورو بارسلونا برای او خرج کرده و به هیچ وجه نمی‌خواهد او را رایگان از دست بدهد. به همین دلیل سران بارسلونا تصمیم گرفتند او را تحت فشار قرار دهند تا تن به تمدید قرارداد دهد.

بارسلونا اعلام کرده بود که یا دمبله تمدید می‌کند یا دیگر حق ندارد برای تیم بازی کند. این تهدید نیز با پاسخ جنجالی مدیر برنامه‌های او همراه شد. حالا ژاوی گام اول را برداشته و او را بدون دلیل از لیست خط زده است و باید دید دمبله چه واکنشی نسبت به این اتفاقات خواهد داشت.

دمبله در دیدار الکلاسیکو یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و نبود او می‌تواند ضرری بزرگ به تیم ژاوی برساند. از طرف دیگر بارسلونا به شدت با مشکل مالی روبه‌رو است و نمی‌خواهد به هیچ وجه این بازیکن را به صورت رایگان از دست بدهد.

لیست بازیکنان ژاوی به شرح زیر است. ممفیس دپای نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد ولی از سوی دیگر مارتین بریت ویت پس از مدت ها به ترکیب بازگشت.

دروازه‌بانان: تراشتگن - نتو - آرنوس تناس

مدافعان: دست - پیکه - آرائخو - دنی آلوز - لنگله - جوردی آلبا - مینگوئزا - بالده

هافبک ها: بوسکتس - پویچ - پدری - فرنکی دی یونگ - نیکو - گابی

مهاجمان: آنسو فاتی - بریت ویت - فران تورس - خوتلا - عبدالصمد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج