جاباما
۱۱۸۸۱۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستاره‌ای که در لیست خرید سرخابی‌ها قرار دارد

باشگاه اینتر هم برای به خدمت گرفتن بال هجومی تیم فوتبال یوونتوس دست به کار شد.

خبرورزشی: باشگاه اینتر که پیش از این گفته می‌شد چشم به جذب پائولو دیبالا و خوان کوادرادو از یوونتوس دارد، حالا بازیکن دیگری از این تیم را زیرنظر گرفته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا؛ باشگاه اینتر نسبت به جذب فدریکو برناردسکی از یووه علاقه‌مند است و در این خصوص پرس‌وجوهایی هم از این باشگاه ایتالیایی داشته است.

برناردسکی ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، در صورتی که با کاهش دستمزدش موافقت کند، یوونتوس به دنبال تمدید قراردادش است، در غیر این صورت احتمال جدایی او از یوونتوس در پایان فصل بسیار محتمل است.

اینتر اما در راه جذب این بال راست ایتالیایی تنها نیست، چرا که میلان هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد و خواهان اضافه شدن او به جمع شاگردان استفانو پیولی است. اینتری‌ها برای سبقت گرفتن از رقیب دیرینه خود حالا باید پیشهادی متقاعدکننده‌ای به برناردسکی بدهند.

برناردسکی که این فصل در ۲۲ بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و آمار یک‌ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، حالا به طور قانونی می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود و در کمتر از دو هفته آینده که پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بسته می‌شود، با باشگاه مورد نظرش پیش‌قرارداد امضا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج