۱۱۸۸۵۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین اشتباه عقاب‌ها، آخرین اشتباهشان بود

عقاب‌های سبز با اولین باخت خود، از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

طرفداری: نیجریه که هر سه بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با قبول شکست مقابل تونس به کار خود در این تورنمنت پایان داد.

اولین اشتباه عقاب‌ها، آخرین اشتباهشان بود

شاگردان آگوستین اگواوون از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اومنی اسپورت مقابل تونس قرار گرفتند و در نهایت تک گل دقیقه ۴۷ یوسف مساکنی برای از پا در آوردن آن‌ها کافی بود. اهمیت این نتیجه برای تونس از این رو است که آن‌ها به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده سومی، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرده بودند.

در نخستین بازی امروز، بورکینافاسو به مصاف گابن رفت. در دقیقه ۱۸ برتراند ترائوره یک ضربه پنالتی را از دست داد تا همه چیز برابر بماند؛ اما در دقیقه ۲۸ خود او با گلزنی روی پاس دانگو اواتارا، بورکینافاسو را پیش انداخت. سپس در دقیقه ۶۷ سیدنی اوبیسا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار گابن برای صعود سخت‌تر شود. در حالی که بازیکنان بورکینافاسو آماده جشن صعود می‌شدند، گل به خودی دقیقه ۱+۹۰ آداما گیرا معادلات آن‌ها را بر هم زد. بدین ترتیب کار به وقت‌های اضافی کشید و پس از ایجاد نشدن تغییری در نتیجه بازی، همه چیز به ضربات پنالتی رسید؛ جایی که بورکینافاسو با برتری ۷-۶ جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد. بورکینافاسو حالا باید در تاریخ ۳۰ ژانویه به مصاف تونس برود. عقاب‌های سبز با اولین باخت خود، از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

نیجریه که هر سه بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با قبول شکست مقابل تونس به کار خود در این تورنمنت پایان داد.

به گزارش طرفداری، شاگردان آگوستین اگواوون از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه اومنی اسپورت مقابل تونس قرار گرفتند و در نهایت تک گل دقیقه ۴۷ یوسف مساکنی برای از پا در آوردن آن‌ها کافی بود. اهمیت این نتیجه برای تونس از این رو است که آن‌ها به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده سومی، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرده بودند.

در نخستین بازی امروز، بورکینافاسو به مصاف گابن رفت. در دقیقه ۱۸ برتراند ترائوره یک ضربه پنالتی را از دست داد تا همه چیز برابر بماند؛ اما در دقیقه ۲۸ خود او با گلزنی روی پاس دانگو اواتارا، بورکینافاسو را پیش انداخت. سپس در دقیقه ۶۷ سیدنی اوبیسا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار گابن برای صعود سخت‌تر شود. در حالی که بازیکنان بورکینافاسو آماده جشن صعود می‌شدند، گل به خودی دقیقه ۱+۹۰ آداما گیرا معادلات آن‌ها را بر هم زد. بدین ترتیب کار به وقت‌های اضافی کشید و پس از ایجاد نشدن تغییری در نتیجه بازی، همه چیز به ضربات پنالتی رسید؛ جایی که بورکینافاسو با برتری ۷-۶ جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد. بورکینافاسو حالا باید در تاریخ ۳۰ ژانویه به مصاف تونس برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج