جاباما
۱۱۸۸۶۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریادشیران: فهرست ذخیره حاشیه‌ساز می‌شود

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: داشتن فهرست ذخیره برای اینکه رضایت طرفداران استقلال جلب شود بد نیست، اما اعلام این فهرست به نظرم بیشتر برای تیم ملی حاشیه‌ساز می‌شود.

خبرگزاری فارس: نادر فریادشیران در مورد فهرست تیم ملی فوتبال برای بازی با عراق و امارات اظهار داشت: تیم ملی کشورمان دو بازی در مدت یک هفته دارد و قرار نیست که در یک تورنمنت طولانی مدت حاضر شود که بازیکنانش دچار مصدومیت و محرومیت شوند. دعوت از ۲۷ بازیکن برای تیم ملی کافی بود. زیرا ۱ نفر در ترکیب اصلی هستند و ۷ نفر هم روی نیمکت می‌نشینند و ۹ بازیکن هم بیرون می‌مانند. چه حادثه‌ای قرار است رخ بدهد که ۶ بازیکن هم در فهرست انتظار اعلام شده‌ است. ضمن اینکه گفته شده دو بازیکن استقلال به دلیل کرونا دعوت نشده اند. این مساله برای اینکه رضایت طرفداران استقلال جلب شود بد نیست اما اعلام فهرست ذخیره به نظرم بیشتر برای تیم ملی حاشیه‌ساز می‌شود.

وی افزود: انجام دو بازی در روزهای ۵ و ۱۲ بهمن نیازی به دعوت از این همه بازیکن نیست. ان‌شالله با پیروزی مقابل عراق تیم ملی فوتبال مان صعودش را به جام جهانی قطعی می‌کند و نیازی به چنین لشگر سلم و توری نیست. فهرست ذخیره بیشتر برای تیم ملی حاشیه ساز می شود تا مفید باشد. زیرا کادرفنی بازیکنان را زمان زیادی در اختیار ندارند که بخواهند کار تاکتیکی انجام بدهند. با پیروزی مقابل عراق در مسابقات دیگر تیم ملی می‌توان به ذخیره‌ها بازی داد و نیازی به حضور ملی پوشان اصلی هم در ترکیب نیست. مگر اینکه به یاد بیاوریم در قرارداد برخی بازیکنان آمده در صورتیکه در فهرست تیم ملی حضور داشته باشند درصدی به رقم قراردادشان اضافه می شود.

مربی اسبق تیم ملی در مورد دعوت از حسین کنعانی‌زادگان مدافعی که گفته می شود پرونده تخلفش در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال باز است، عنوان کرد: کنعانی‌زادگان به نظرمن آخرین نفر در این تخلف است. کنعانی‌زادگاه جوان است و اشتباه کرده و باید با او برخوردی معقول صورت بگیرد اما در این تخلف نمی‌توان از نقش سرپرست تیم ملی و کادرفنی چشم پوشید. زمانی در تیم ملی نفراتی چون امیر آصفی، صدقیانی، شاهرخی و دادکان سرپرست تیم ملی بودند و اکنون که خورشیدی سرپرست تیم ملی است این یک ضعف است زیرا حرفش برای بازیکنان خیلی خریدار ندارد.

وی افزود: با این حال ما معلم هستیم و باید با اشتباه جوانان با اغماض برخورد کنیم این طبیعت معلمی است. باید به کنعانی‌زادگان کمک کنیم اما بازیکنان هم باید باهوش باشند و بدانند که رصد می‌شوند. در هر صورت در این تخلف کنعانی‌زادگان را نفر آخر می‌دانم و کادرفنی و سرپرست تیم ملی باید به تیم ملی احاطه بیشتری داشته باشند.

فریاد شیران با اشاره به موفقیت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: خواهش می‌کنم فدراسیون فوتبال موفقیت تیم ملی را به نام خودش مصادره نکند. صعود زودهنگام تیم ملی به جام جهانی را در مرحله اول مدیون مربیان وطنی و بازیکنان فوتبال کشورمان هستیم که در سطح اول فوتبال می درخشند. بازیکنان تیم ملی نارضایتی خود را از پرداخت نشدن حق و حقوق خود و همچنین لباس‌های تیم ملی که شسته و پوشیده می‌شوند ابراز کردند. بهتر است فدراسیون موفقیت تیم ملی را به نام خود مصادره نکند و این موفقیت برای همه مردم ایران است و فدراسیون سهم کمی در این موفقیت دارد. البته نباید خوبان عالم را هم فراموش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج