۱۱۸۸۷۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کدام بازیکن بزرگ به تاتنهام می‌رود؟

روی کین معتقد است منچستریونایتد شانس بالاتری نسبت به رقبا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.

ورزش سه: تاتنهام با دو بازی کمتر از منچستریونایتد در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و در صورت پیروزی در این دو بازی می تواند با ۴ امتیاز بیشتر از شیاطین سرخ در رتبه چهارم قرار بگیرد. بین این دو تیم آرسنال و وستهام قرار دارند که به ترتیب یک و سه بازی بیشتر از تاتنهام انجام داده اند اما روی کین معتقد است تاتنهام به سختی بتواند در فاصله شش روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی خود را تقویت کند و شانس منچستر برای رتبه چهارم و کسب سهمیه را بالاتر می داند.

کین پس از شکست روز گذشته تاتنهام از چلسی گفت:« گزینه‌ های رالف رانگنیک(سرمربی یونایتد) برای تعویض کردن را ببینید، مارکوس راشفورد، ادی کاوانی و مارسیال. بله، مارسیال افت و خیز زیادی داشته ولی با این حال آن‌‌ها گزینه‌ های خوبی برای سرمربی هستند. آنتونیو کونته هر چقدر هم که خوب باشد، فکر نمی‌ کنم با توجه به مهره‌ هایی که در اختیار دارد، به اندازه‌ی کافی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ خوب باشد. از آن گذشته، کدام ستاره بزرگ الان به تاتنهام ملحق می شود؟»

کین ادامه داد:« آیا تاتنهام ابزار لازم برای تحمیل قدرت خود بر منچستر یونایتد را دارد؟ از نظر من، خیر. وستهام خوب کار کرده و ترکیب آرسنال هم احتمالاً کمی از آن‌ ها بهتر است. یازده بازیکن اصلی تاتنهام خوب هستند ولی ۱۱ نفر کافی نیست. آن چه شما را به اهداف‌تان می‌ رساند، یک گروه بزرگ از بازیکنان با کیفیت است. طی ماه‌ های آینده مصدومیت، محرومیت و مسابقات ملی از راه می رسند و در آن شرایط به مجموعه ای مانند منچستر یونایتد نیاز دارید. وستهام همین‌جا کم می‌آورد و قطعاً تاتنهام هم شرایط مشابهی دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج