جاباما
۱۱۸۹۱۱۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!

مهدی طارمی احتمالا زمینی به آنتالیا و سپس آنکارا خواهد رفت تا از آنجا مسیر اردوی تیم ملی را با هواپیما طی کند.

ورزش سه: مهدی طارمی احتمالا زمینی به آنتالیا و سپس آنکارا خواهد رفت تا از آنجا مسیر اردوی تیم ملی را با هواپیما طی کند.

اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات، ماجراهای جالبی داشته و همچنان داستان‌هایش ادامه دارد. از انتظار برای رونمایی از فهرست تیم ملی که با بازگشت مهدی طارمی و حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی همراه بود تا سپس خبر ابتلای یکی پس از دیگری ملی‌پوشان به ویروس کرونا و موارد عجیبی که مانع از حضور به موقع بازیکنان در تیم ملی شده است.

اگرچه حالا نگاه‌ها معطوف به بخش تدافعی لیست تیم ملی و غیبت مجید حسینی، شاید نیمکت‌نشینی کنعانی‌زادگان و دعوت از دو چهره سرخابی باشد اما شاید اصلی‌ترین نگرانی و چالش اسکوچیچ در خط حمله تیم ملی باشد؛ جایی که سردار آزمون با مثبت شدن تست حداقل بازی با عراق را از دست داده، کریم انصاری‌فرد با پیمودن مسیری طولانی و خسته کننده از آتن به تهران رسیده و اللهیار صیادمنش به دلیل درخواست ویزای کاری انگلستان، در ایران حضور نداشته. با این حال عجیب‌ترین نکته خط حمله مربوط به مهدی طارمی است که با پاسپورت در دست و تست منفی PCR پرتغال را به مقصد ترکیه ترک کرد اما...

مهدی طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!

پرواز طارمی قرار بود در فرودگاه استانبول به زمین بنشیند اما ناگهان خلبان اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف، امکان فرود در استانبول یا حتی در فرودگاهی نزدیک این شهر هم ممکن نیست و بنابراین هواپیما در فرودگاه محقر شهر دالامان در فاصله 759 کیلومتری استانبول فرود آمد. در جایی که شاید برای توریست‌های ایرانی که قصد استفاده از آب و هوای مطلوب ساحلی را دارند، شناخته شده باشد اما برای مهدی طارمی که تصور می‌کرد قرار است دوشنبه شب در تهران سر به بالین بگذارد، ناشناخته‌ترین جای دنیا بود.

اینکه چرا خلبان، دالامان را برای فرود انتخاب کرده، فارغ از مسائل آب و هوایی، به پروازهای پرتعداد از این شهر به استانبول برمی‌گردد. احتمالا او تصور می‌کرد که تا ساعاتی بعد عملیات برف روبی با تکنولوژی جدید انجام خواهد شد تا آنها راهی این شهر می‌شوند اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم تیم ملی در این شهر محبوس شود.

اگرچه محمدحسین میثاقی با نگاهی خوش‌بینانه درخواست یک جت شخصی را برای انتقال طارمی به ایران مطرح کرد اما در واقعیت، مهاجم بوشهری باید مسیر دیگری را بپیماید. احتمالا مهدی طارمی به‌صورت زمینی از دالامان به آنتالیا خواهد رفت و سپس این شهر جنوبی ترکیه را به مقصد پایتخت این کشور در آنکارا ترک خواهد کرد تا به این شکل و با فرار از برف عجیب و غریب ترکیه، سوار بر هواپیمای آنکارا - تهران، به اردوی تیم ملی ملحق شود. البته مسیرهای زمینی که قرار است طارمی برود هم چندان خالی از برف و با شرایط مساعد آب و هوایی نیست.

نکته جالب اینکه طارمی احتمالا حدود 10 ساعت به‌صورت زمینی در مسیر خواهد بود و سپس با پرواز حدودا دو ساعته راهی تهران خواهد شد تا نصف روز را در مسیری باشد که قرار بود دیروز طی کند و حالا با تست منفی کرونا، آماده حضور در تمرینات تیم ملی شود.

البته طارمی احتمالا فردا به اردو ملحق خواهد شد و شاید راه جدیدی هم برای انتقال او به ایران پیدا شود اما مسئله فقط مختص به او نیست. کریم انصاری‌فرد نیز از راه امارات متحده عربی به ایران آمده و ساعت سه ظهر به پایتخت رسید. کریم حدودا 24 ساعت برای رسیدن به تهران در مسیر بود و همین موضوع سبب شده تا با خستگی در تن وارد هتل محل اقامت ملی‌پوشان شود.

با این حساب و باتوجه به غیبت آزمون، صیادمنش، خستگی انصاری‌فرد و مسیر عجیب و غریب مهدی طارمی، شاید شانسی بزرگ به بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و البته شهاب زاهدی رو آورده باشد. زاهدی که برای اولین بار به فهرست تیم ملی رسیده، شاید در مقابل عراق اولین بازی ملی‌اش را هم انجام دهد و در ترافیک وحشتناک تیم ملی، مثل آب خوردن به ترکیب اصلی برسد.

مهدی طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!

مهدی طارمی احتمالا باید به صورت زمینی راهی آنتالیا شود و بعد همین مسیر را تا آنکارا برود تا سوار پرواز آنکارا - تهران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خشکسالی

      رستم و رخش رو بفرستید دنبالش

    • بدون نام

      حالا تیم عراق هم همچین مالی نیست که بخواهیم از بازیکنان فیکس استفاده کنیم ما با دفاع اصلی تیم وبعد از بازیکنان ذخیره که هر کدوم از اونها در سطح بازیکنان اصلی هستند عراق رو که خودش هم درب و داغون شده رو خیلی راحت با گلهای زیاد شکست بدیم

    • بدون نام

      ای بابا عجب دردسری

    • بیکار

      تیم شهر خودرو یا مس رفسنجان را هم جلو عراق بزاریم برنده میدان هستیم انشالله زیاد برای ما عراق نباید تیم مهمی باشد

    • بدون نام

      یه جت بفرستین برشداره بیاره تموم کنید این مسخره بازیا رو کم جت خصوصی نداریم که تو این مملکت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج