۱۱۸۹۱۵۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دردسر برای نفت؛ قرارداد‌ها غیرقانونی است؟

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با دردسر بزرگی مواجه شده است.

ایلنا: سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با دردسر بزرگی مواجه شده است.

در حالی که چند روز پیش قرارداد محمود فکری توسط ابوذر شجاعی، سرپرست سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان به امضا رسید اما نامه اخیر سازمان لیگ به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، این قرارداد و حتی قرارداد با بازیکنان و مربیان قبلی نفت در دو فصل اخیر را به چالش کشیده است. در نامه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:

«با سلام، احتراماً حسب مکاتبه مورخ ۲/۱۱/۱۴۰۰ رئیس محترم هیأت مدیره و عضو هیأت مؤسس «مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان» و همچنین ابلاغ اظهارنامه دادگستری استان خوزستان با توجه به انتقال ۹۹ درصد سهام این مؤسسه به مناطق نفت‌خیز جنوب و یک درصد سهم به جناب آقای عطاءالله بهادری بیرگانی و نظر به اینکه در حال حاضر بر اساس آخرین آگهی روزنامه رسمی مشارالیه عضو هیأت مؤسس و رئیس هیأت مدیره و جناب آقای مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل مؤسسه مذکور می‌باشند لذا ثبت هر گونه قرارداد ورزشکاران، عوامل تیم، مربیان و سایر موارد حقوقی و اداری صرفاً با امضای نامبردگان معتبر و این سازمان از پذیرش امضا افراد غیرمجاز خودداری و مسئولیت تبعات سوء‌اجتماعی و حقوقی آن به عهده متولیان مربوطه می‌باشد. شایان ذکر است، مستند به ماده ۲۲ اساسنامه مذکور، هر گونه برکناری، استعفا و یا تغییرات مدیریتی در ارکان مؤسسه صرفاً از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می‌باشد.»

در حالی اکنون سازمان لیگ خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است که پس از کناره‌گیری مهران نصیریان‌دوست و اعضای هیأت‌مدیره در پایان لیگ نوزدهم، در دو فصل اخیر ابوذر شجاعی و محمد نظری در چند مرحله به ترتیب به عنوان سرپرست باشگاه و مدیرعامل مشغول به فعالیت شدند اما گویا هیچ کدام به تأیید فدراسیون نرسیده بودند. همچنین در ابتدای فصل بیستم و بیست و یکم، تشکیل تیم‌ نفت به دلیل نامشخص بودن بحث مدیریتی باشگاه در هاله‌ای از ابهام بود که با نظر و پادرمیانی مسئولان شهری و مدیران نفت، این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرد. حالا جای سؤال است وقتی سازمان لیگ نفرات فعلی این باشگاه را به رسمیت نمی‌شناسد قرارداد محمود فکری و بازیکنان این تیم چگونه به امضا رسیده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره از این تیم هم 3 امتیاز کم کنید بدید کیسه تنان شاید شاید بتونن صدر جدول رو حفظ کنند

      پاسخ ها

      • حمید

        شما امسال بابا مسعود ندارید. که جام بخرد براتون بخاطرهمین خیلی ناراحتیت که استقلال صدرجدول البته من خودم سپاهانی هستم و دشمن لنگ و لنگی

    • چکشی

      هرچی بازی داشتن تو این دوسال باید امتیازاتشا بدن به کیسه

    • رضا

      هورا کیسه قهرمان شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج