۱۱۸۹۱۸۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تنها امید یحیی، رامین رضاییان است

یکی از دلایلی که مانع سرخ‌پوش شدن علیرضا کوشکی شده، موضوع اجرای تعهداتی است که پرسپولیس باید در قبال این انتقال انجام دهد. شنیدیم باشگاه پیکان علی‌رغم اینکه با جدایی کوشکی موافقت نکرده است، اما می‌خواهد به درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن پاسخی رسمی بدهد.

فریختگان: اخبار نقل و انتقالات باشگاهی مثل پرسپولیس همیشه جذاب بوده است. هواداران این تیم که فعلا در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور قرار دارد، با دقت و جدیت فراوان این اخبار را دنبال می‌کنند و امیدوارند تیم‌شان تقویت شود و ششمین قهرمانی متوالی را هم کسب کند، اما حالا با بسته شدن مجدد پنجره نقل‌و‌انتقالات این باشگاه آن هم به‌علت واریز نشدن کامل طلب اوساگونا همه این اخبار تحت‌الشعاع این اتفاق قرار می‌گیرد.

قهرمان ۵ دوره پیاپی لیگ برتر از آنجا که امیدوار است طلب اوساگونا به شکل کامل به حساب این بازیکن واریز شود و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی مجددا باز شود این روزها به‌دنبال جذب بازیکنان مورد‌نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی ناراضی این باشگاه است. حال مشخص نیست با توجه به مشکلات مالی شدید این باشگاه که باعث شده معوقات بازیکنان هم سر موعد پرداخت نشود و زمزمه‌های اعتصاب شنیده شود، سرانجام این تلاش‌ها چه خواهد شد. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی انداخته به آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه پرسپولیس که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

رضایتنامه 16 میلیاردی تکذیب شد

در خبرها آمده بود که باشگاه پیکان برای انتقال علیرضا کوشکی مهاجم ۲۱‌ساله خود به پرسپولیس رقم ۱۶ میلیارد تومان بابت رضایتنامه این بازیکن طلب کرده است.

محمد‌جواد پاینده، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پیکان اعلام کرد که چنین رقمی برای رضایتنامه این بازیکن طلب نشده و این خبر کاملا کذب است. پاینده در این ارتباط گفت: «متاسفانه اخباری در‌مورد انتقال این بازیکن منتشر‌شده که درست نیست. باشگاه پیکان برای حفظ موقعیت خود در لیگ برتر قصد ندارد که در نقل‌و‌انتقالات بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار تیم‌های دیگری قرار دهد، اما با این وجود چنین ارقامی هم بابت رضایتنامه بازیکن خود اعلام نکرده‌ایم.» پاینده در پاسخ به این سوال که مبلغ رضایتنامه این بازیکن چقدر است، به «فرهیختگان» گفت: «قصد نداریم در‌مورد مبلغ رضایتنامه این بازیکن اظهارنظری کنیم، اما مطمئن باشید رقمش خیلی پایین‌تر از ۱۶ میلیارد تومانی است که در رسانه‌ها اعلام شده است.»

بی‌اعتمادی پیکان به اجرای تعهدات پرسپولیس

یکی از دلایلی که مانع سرخ‌پوش شدن علیرضا کوشکی شده، موضوع اجرای تعهداتی است که پرسپولیس باید در قبال این انتقال انجام دهد. شنیدیم باشگاه پیکان علی‌رغم اینکه با جدایی کوشکی موافقت نکرده است، اما می‌خواهد به درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن پاسخی رسمی بدهد. گفته می‌شود اگر مذاکرات صورت بگیرد رقمی که برای رضایتنامه این بازیکن در‌نظر می‌گیرند کمی از ۱۰ میلیارد تومان کمتر است. اما نکته مهم بدسابقه بودن باشگاه پرسپولیس در عملی‌کردن تعهدات مالی خود به سایر باشگاه‌هاست از جمله انتقال گل‌محمدی از پدیده به پرسپولیس که سال‌ها از آن می‌گذرد ولی هنوز قرمزها با مشهدی‌ها تسویه نکرده‌اند، هرچند بدهی چهار‌و‌نیم میلیاردی‌شان به حدود ۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

با توجه به مشکلات مالی شدید پرسپولیس تجربه پیکانی‌ها می‌گوید که این باشگاه به‌موقع به تعهداتش عمل نمی‌کند و همین موضوع انجام مذاکره را برای پیکانی‌ها به‌شدت سخت کرده است. باید دید در روزهای آینده در این مورد اتفاق خاصی خواهد افتاد یا نه! گفتنی است تیم‌های فولاد‌خوزستان و استقلال‌تهران هم به‌دنبال جذب این ستاره جوان هستند، اما هنوز ۲‌فصل‌و‌نیم دیگر از قرارداد کوشکی با پیکان باقی مانده است و پیکانی‌ها نقشه ترانسفر کردن این بازیکن در پایان فصل را نیز در سر دارند و بعید است به این سادگی‌ها او را به تیمی در لیگ برتر واگذار کنند.

تراکتوری‌ها جلوی سرخ‌پوش شدن بابایی را گرفتند

چیزی نمانده بود که پیمان بابایی مهاجم ۲۷‌ساله تراکتور تبریز رسما قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و راهی تیم پرسپولیس شود، اما شنیدیم تراکتوری‌ها جلوی این انتقال را گرفتند و مانع سرخ‌پوش شدن بابایی شدند. این بازیکن فقط ۲۰ درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده بود و ظاهرا در آن مقطع امکان فسخ قرارداد را داشت، اما از تبریز خبر رسید تراکتوری‌ها ۲۰ درصد دیگر قرارداد این بازیکن را پرداخت کردند و جلوی فسخ قرارداد او را گرفتند. به‌نظر می‌رسد یحیی باید قید جذب این بازیکن را بزند و برای جانشینی آل‌کثیر دنبال مهاجم دیگری باشد.

یحیی به مغانلو فکر نمی‌کند

بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس! این خبری بود که چند روز قبل منتشر شد، اما از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که یحیی گل‌محمدی اصلا موضوع جذب دوباره مغانلو را دنبال نمی‌کند. با توجه به اینکه این بازیکن تحت قرارداد سپاهان است و این باشگاه اصفهانی اصلا قصد انتقال این بازیکن را به تیم‌های دیگر ندارد حتی موضوع آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه سپاهان توسط این بازیکن هم نتوانست بحث جدایی این بازیکن را برای پرسپولیسی‌ها جدی کند، هرچند بعدا عنوان شد مغانلو اصلا صفحه این باشگاه را فالو نکرده بود که بخواهد آنفالو کند.

باشگاه پرسپولیس و یحیی تحت هیچ شرایطی دنبال جذب این بازیکن نیستند. البته بعد از پایان قرارداد مغانلو با سپاهان شاید نظر پرسپولیسی‌ها تغییر کند، اما حداقل فعلا خبری از بازگشت او نخواهد بود ضمن اینکه اخیرا موفق به گلزنی هم شده و در شرایطی که سپاهان با مشکلاتی مواجه شده نویدکیا روی گلزنی‌های مغانلو در نیم‌فصل دوم حساب می‌کند.

آب پاکی نکونام روی دست پرسپولیس

به‌نظر می‌آید باید موضوع پرسپولیسی‌شدن شیمبا را فراموش کنیم. دیروز با مسئولان باشگاه فولاد تماس گرفتیم و در مورد نامه رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب این مهاجم برزیلی سوال کردیم. فولادی‌ها اعلام کردند جواد نکونام، سرمربی فولاد اعلام کرده که در ادامه بازی‌های لیگ به این بازیکن نیاز دارد و به همین دلیل باشگاه فولاد با انتقال لوسیانو پریرا مندز ملقب به شیمبا به تیم پرسپولیس مخالفت کرده است. نکونام تاکید کرده که جایگزینی برای این مهاجم برزیلی و باتجربه ندارد و از آنجا که این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، به او نیاز داشته و اجازه جدایی‌اش را نمی‌دهد.

فولادی‌ها همچنان به‌دنبال جذب 2 سرخ‌پوش

با اینکه گفته می‌شد فولادی‌ها آماده تعویض شیمبا با احسان پهلوان و مهدی شیری ۲بازیکن پرسپولیس هستند، اما دیروز فولادی‌ها این موضوع را رد و اعلام کردند قرار نبوده چنین تعویضی صورت بگیرد. باشگاه فولاد رسما خواستار جذب این دو بازیکن شده و آماده است تا با باشگاه پرسپولیس بر سر دریافت رضایتنامه آنها مذاکره کند. اما باشگاه پرسپولیس هیچ پاسخی به درخواست آنها در این زمینه نداده است. فولادی‌ها تاکید دارند موضوع جذب ۲بازیکن سرخ‌پوش هیچ ربطی به درخواست جذب شیمبا توسط پرسپولیس ندارد و در این رابطه مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت. برخی منابع هم مدعی شده‌اند که گل‌محمدی چندان موافق از دست دادن شیری نیست، مگر اینکه بازیکن جدیدی در پست او جذب شود.

ابراهیمی فقط به شکل معاوضه می‌رود

ظاهرا جدایی علیرضا ابراهیمی مدافع سرخ‌پوشان بعد از یک نیم‌فصل حضور در این باشگاه جدی است و این بازیکن که فصل گذشته یکی از نفرات ثابت گل‌گهر بود و این فصل به یک نیمکت‌نشین و حتی سکونشین تبدیل شده است، می‌خواهد به پیشنهادهایی که در این مورد دریافت کرده است، پاسخی بدهد. اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که تحت هیچ شرایط این بازیکن را به شکل آزاد در اختیار تیم‌های خواهان قرار نمی‌دهد و فقط در‌صورتی این جدایی صورت می‌گیرد که تیم خواهان، بازیکنی را به ازای جذب ابراهیمی در اختیار تیم گل‌محمدی قرار دهد. به‌نظر می‌رسد با این پیشنهاد جدایی ابراهیمی از پرسپولیس کمی سخت شود!

تنها امید یحیی در نقل‌و‌انتقالات

به‌نظر می‌رسد تا اینجای کار فقط انتقال رامین رضاییان از تیم السیلیه و الدوحیل قطر به پرسپولیس به حقیقت نزدیک است. این بازیکن که به‌طور قرضی از الدوحیل به السیلیه پیوسته بود، در‌حال مذاکره با مسئولان الدوحیل برای دریافت طلب یک میلیون دلاری‌اش است و می‌گویند تا هفته آینده تکلیف این مذاکرات مشخص شده و این بازیکن برای مذاکره رسمی با باشگاه پرسپولیس راهی تهران خواهد شد. ظاهرا مدیران تیم قطری به رضاییان تاکید کرده‌اند که می‌تواند نیمی از طلبش را ببخشد و با دریافت ۵۰۰ هزار دلار رضایتنامه‌اش را بگیرد. می‌گویند رامین با خود یحیی مستقیما صحبت کرده و با او برای پوشیدن دوباره پیراهن سرخ پرسپولیس به توافق رسیده است و فقط برای عقد قرارداد با پرسپولیس به تهران بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کوری چشم حسودان...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش اومدی

      • بدون نام

        مسی میخواد بیاد

    • رضا

      با سلام .باید باستان شناس باشید . دائم دنبال فسیل اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج