جاباما
۱۱۸۹۲۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فکری، نفت را از انتهای جدول جدا می‌کند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان معتقد است که با توجه به حضور محمود فکری در راس کادرفنی این تیم، او می‌تواند نفت را از انتهای جدول جدا کند.

ایسنا: آریا صادقی درباره وضعیت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان اظهارکرد: تیم در نیم‌فصل اول نتوانست خوب کار کند اما با آمدن آقای فکری صددرصد با توجه به این‌که تیم تقویت و پنج، شش بازیکن به جمع ما اضافه خواهد شد، شرایط تیم تغییر می‌کند و بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: صد درصد با حضور آقای فکری در راس کادر فنی نفت‌مسجدسلیمان و این‌که می‌تواند شرایط تیم را تغییر دهد، می‌توانیم از انتهای جدول جدا شویم. ضمن این‌که اکنون با تیم‌های بالاسری‌مان فاصله آن چنانی نداریم و با جذب چند بازیکن حتماً در نیم‌فصل دوم جایگاه‌مان تغییر خواهد کرد و نیم‌فصل دوم می‌تواند یک نیم‌فصل متفاوت و بهتر برای نفت‌مسجدسلیمان باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به مدیریت خوب باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه آقای یزدی مدیری کاربلد، باتجربه و از همه مهم‌تر فوتبالی است و مطمئنا با مدیریت او اتفاقات خوبی برای نفت‌مسجدسلیمان در ادامه مسیر رقم خواهد خورد.

وی در ادامه درباره حضورش درون دروازه نفت در بازی با پیکان پس از سه سال حضور در این تیم، عنوان کرد: در این سه سال با وجود این‌که در خیلی از بازی‌ها گلر دوم هم بود ولی به من بازی نمی‌رسید اما خوشبختانه آقای فکری به من اعتماد کرد و در بازی با پیکان درون دروازه قرار گرفتم. برای خودم آینده‌ خوبی را متصور هستم و با توجه به این‌که اکنون ۲۳ سال سن دارم، مطمئنا می‌توانم در این مسیر روزهای خوبی را تجربه کنم. من تلاش می‌کنم باز هم درون دروازه نفت قرار بگیرم و خواهم توانست. اکنون شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را انجام می‌دهم که جا دارد از آقای داریوش صادقی مربی خوب، بادانش و فنی‌ام که بسیار به من کمک داشته و همیشه حامی‌ام بوده است و همچنین از آقای فکری بابت اعتمادش به من، تشکر کنم. من می‌توانم مجددا درون دروازه نفت قرار بگیرم و خودم را می‌توانم به همه اثبات کنم.

صادقی همچنین با بیان این‌که لیگ بیست و یکم برای همه تیم‌ها همراه با فراز و نشیب بوده است، گفت: به نظر من چه در بالای جدول و چه پایین جدول، تیم‌ها فاصله آنچنانی با یکدیگر ندارند و هر تیمی با سه، چهار برد می‌تواند جایگاه خود را تغییر دهد. امسال برخی تیم‌ها بسیار خوب و برخی بسیار بد بسته شده‌اند و به نظرم تیم‌های پایین جدول همه شرایط یکسانی دارند اما این‌که امسال لیگ‌مان چندان قوی نیست به این دلیل است که تیم‌ها از بازیکنان گل‌زن خوبی برخوردار نیستند و همچنین مربیان با توجه به این‌که نتیجه‌گرا شده‌اند، بسته بازی می‌کنند و همین باعث می‌شود تیم‌ها به سختی به هم گل بزنند.

وی در پایان نیز با اشاره به هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به نظرم مسجدسلیمان بهترین هواداران فوتبال را دارد و در این دو سال که با همه‌گیری کرونا مواجه بوده‌ایم و از حضورشان در ورزشگاه نتوانستیم استفاده کنیم، بسیار متضرر شدایم اما مطمئنا اگر در ادامه لیگ هواداران بتوانند به ورزشگاه‌ها برگردند آن‌ها می‌توانند نقش بسزایی در موفقیت تیم نفت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج