۱۱۸۹۲۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابدزاده؛ گربه جذاب ایرانی در لالیگا شد

نشریه آس عملکرد امیر عابدزاده را زیر ذره‌بین قرار داده است.

همشهری آنلاین: امیر عابدزاده روزهای درخشانی را در لالیگای۲ سپری می‌کند. گلر ملی پوش ایران در این هفته موفق شد با ۸ واکنش عالی به عنوان بهترین گلر هفته این رقابت ها انتخاب شود. موضوعی که از نگاه معتربریترین نشریه اسپانیا دور نماند.

آس اسپانیا در گزارش به عملکرد درخشان عابدزاده پرداخت و تیتر «گربه ایرانی هواداران پونفرادینا را مجذوب خود کرده است» را در خصوص ستاره ایرانی پونفرادینا کار کرد.

آس در خصوص گلر ایرانی نوشت: «امیر عابدزاده بار دیگر ناجی پونفرادینا شد. او این بار با عملکردی ویژه باعث شد پونفرادینا به اولین پیروزی خود در خانه هوئسکا دست یابد. عابدزاده تابستان امسال از ماریتیمو به پونفرادینا آمد و از همان روز نخست مشخص بود که دروازه‌بان اصلی این تیم اسپانیایی در یکصدمین سال تأسیس‌اش است. امیر از ۲۴ بازی پونفرادینا در این فصل، ۲۰ بار به میدان رفته، سه بازی را به‌دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران از دست داده و یک بار هم بیمار بوده و به همین دلیل درون دروازه قرار نگرفته است.»

این نشریه معتبر البته اشاره ای هم به پدر عابدزاده کرده است : «امیر از خانواده‌ای فوتبالی-پدرش دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده - مسیرهای غیرمعمولی را طی کرد. او ابتدا از ایران رفت تا در آمریکا بازی کند و سپس دوباره به کشورش برگشت. او پس از بازگشت به ایران، به پرتغال کوچ کرد و قبل از آمدن به اسپانیا توانست در جمع نخبه‌های این لیگ قرار بگیرد.امیر فراتر از سیوهای قاطع خود، با بازی‌های شجاعانه که گاه برای او گران هم تمام می‌شود و البته شخصیت دوست‌داشتنی‌اش در خارج از زمین توجه هواداران پونفرادینا را به خود جلب کرده است. عکس‌های او در رختکن و در پایان بازی‌هایی که با پیروزی پونفرادینا همراه شده، بخصوص در فصلی که این تیم برای صعود به لالیگا می‌جنگد، او را به یکی از بت‌های هواداران تبدیل کرده است.»

پونفرادینا این فصل در لالیگای ۲ با ۴۱ امتیاز از ۲۴ بازی در رده پنجم است و امید زیادی دارد تا به لالیگا یک صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج