۱۱۸۹۴۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طغیان محمد صلاح؛ از من که گذشت، اما ...

محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر از هواداران این تیم خواست رویه خود را تغییر دهند.

ورزش سه: محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر از هواداران این تیم خواست رویه خود را تغییر دهند.

تیم ملی مصر امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا به مصاف ساحل عاج می رود. به نظر در ماه های اخیر شکاف های بزرگی بین هواداران تیم ملی مصر ایجاد شده و این رویه روی عملکرد بازیکنان این تیم نیز تاثیر گذاشته است. محمد صلاح، بهترین بازیکن مصر در مصاحبه ای به انتقاد از این روند پرداخته و ابراز امیدواری کرد هواداران به جای حمایت از بازیکنان، به تشویق کل اعضای تیم بپردازند.

محمد صلاح گفت: "من ۱۰۰ درصد از بازی در کنار این بازیکنان راضی بوده و فکر نمی کنم در مورد کسی بد صحبت کرده باشم. تا جایی که ممکن است سعی می‌کنم تجربه‌ای را که در خارج از کشور به دست آوردم را منتقل کرده و به تیم ملی مصر کمک کنم.

احساس می کنم گاهی افرادی وجود دارند که منتظر هر بهانه ای هستند تا در مورد محمد صلاح یا سایر بازیکنان صحبت کنند، متاسفانه در عصر شبکه های اجتماعی زندگی می کنیم و محبوبیت تیم ملی کم شده است. مردم از باشگاه ها و هواداران از بازیکنان حمایت می کنند.

شرایط در گذشته اینطور نبود و فوتبال مصر حالا تقسیم شده است. ما صفحاتی را می بینیم که برای بازیکنان یا باشگاه‌های خاص و فقط برای دفاع از آنها ساخته شده‌ است. آنها فکر می کنند که به نفع فوتبال است، اما اینگونه نیست.

شما به محمد صلاح آسیب نخواهید زد و من دیگر چنین مسائلی را پشت سر گذاشته ام، اما این روند قطعا به بازیکنان جوان تر آسیب می رساند. من به تیم ملی نیامده ام می آیم تا فردی را اذیت کرده یا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد کسی صحبت کنم.

طغیان محمد صلاح؛ از من که گذشت، اما ...

یک توصیه دارم؛ اگر فکر می کنید که من در خارج از کشور موفق شده ام، از بازیکن یا باشگاه خاصی حمایت نکنید. به عنوان مثال، هواداران الاهلی نباید فقط در مورد بازیکنان الاهلی یا هواداران الزمالک فقط در مورد بازیکنان تیم مورد علاقه خود صحبت کنند.

ما تیم ملی مصر هستیم و برای اینکه برنده شویم نیاز به این داریم که همه بازیکن احساس کنند که هواداران پشت تیم هستند. این روند تاثیری روی محمد صلاح نخواهد داشت و من 10 سال است که در عرصه بین المللی بازی می کنم، اما بازیکنان دیگری هم هستند که برای اولین بار به راهی اردوی تیم ملی شده و آینده این تیم محسوب می شوند.

این توصیه من به مردم است و قصد ندارم به کسی حمله کنم، زیرا این کار به نفع من نیست. امیدوارم مثل گذشته از تیم ملی حمایت کنید. اگر مصر و تیم ملی مصر را دوست دارید، باید از تیم حمایت کنید نه یک بازیکن خاص. شما به بازیکن آسیب می رسانید و باعث می شوید که او احساس کند از تیم مهم تر است که این درست نیست. هیچ بازیکنی مهمتر از تیم نیست، چه من یا هر شخص دیگری.

همچنین، پیام من به افراد در استودیوهای تلویزیونی این است که لطفا در مورد کل تیم صحبت کنید و نه یک یا دو نفر. من این برنامه ها را دنبال نمی کنم، اما به هر حال هوادارانی وجود دارند که تحت تاثیر قرار می گیرند. به حمایت از تیم تا پایان مسابقات ادامه دهید و در ادامه در مورد یک بازیکن صحبت کنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج