۱۱۸۹۵۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرخاب: از این بازی با عراق باید ترسید

کارشناس فوتبال گفت: این بازی با عراق قطعا یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی است و باید از این بازی ترسید.

خبرگزاری مهر: تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی انتخابی جام جهانی عصر پنجنشبه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود و حساسیت این دیدار از آنجایی بسیار بالاست که تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این بازی حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی می‌کند و همین نتیجه عراق را کاملاً از رسیدن به جام جهانی باز می‌دارد.

عباس سرخاب ملی پوش پیشین فوتبال در این خصوص اظهار داشت: از آنجایی که این آخرین فرصت عراقی‌ها برای باقی ماندن در جدول مسابقات است، آنها دست به بازی انتحاری خواهند زد و این می‌تواند برای تیم ملی ما خطرناک باشد. به خصوص که آنها بازیکنانی دارند که از نظر فردی قابلیت‌های بالایی داشته و توانایی‌های فردی این بازیکنان ممکن است برای ما گران تمام شود. لذا باید از این بازی باید قدری هم ترسید!

کارشناس فوتبال بیان داشت: تیم ملی ایران در شرایط مطلوبی قرار داشت اما زدن کرونا به اردوی تیم ملی باعث شد قدری از شرایط مطلوب فاصله بگیریم. متاسفانه برای این بازی دو مهاجم کاملاً تاثیر گذار را نداریم و باید دید تمهیداتی که اسکوچیچ در غیاب آزمون و طارمی در نظر می‌گیرد چیست.

مهاجم سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: یکی از نقاط قوت بسیار پررنگ در تیم ملی ایران بی تردید خط حمله پر قدرت و هماهنگ تیم ملی است که متاسفانه در این بازی حساس هر دو مهاجم خوب مان را همزمان در اختیار نخواهیم داشت و شنیده‌های من حاکی از آن است که دیگر مهاجمان هم یا خسته هستند و یا از شرایط آرمانی به دور می‌باشند.

سرخاب تصریح کرد: تفکرات اسکوچیچ برای این بازی با دیدارهای قبلی تفاوت دارد و او که بهترین آمارها را با تیم ملی ایران دارد باید در چنین روزی بیشتر از قبل هنر خود را نشان دهد. من این بازی را بازی خود اسکوچیچ می دانم و نقش او مهم‌تر از روزهای قبل است؛ سرمربی تیم ملی امروز باید خلاء هایی که کرونا ایجاد کرده را با تفکراتش پر کند و هنر مربی گری خود را نشان دهد.

ملی پوش پیشین فوتبال گفت: امیدوارم حالا که می‌شود با یک پیروزی کار را تمام کرد و از ۳ بازی دیگر به عنوان دیدارهای تدارکاتی استفاده کرد، ملی پوشان ما کار را تمام کنند تا با گرفتن جشن صعود در تهران صعودی بی دردسر به جام جهانی را تجربه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج