۱۱۸۹۶۶۳
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

اسکوچیچ: مرا دست‌کم گرفتند، اما ...

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت در شرایط فعلی تنها به همراهی این تیم در مهمترین تورنمنت فوتبال دنیا فکر می‌کند.

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت در شرایط فعلی تنها به همراهی این تیم در مهمترین تورنمنت فوتبال دنیا فکر می‌کند.

اسکوچیچ: مرا دست‌کم گرفتند، اما ...

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی 2022 اظهار داشت: اول از همه به بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان تیم ملی خیلی خوب بازی کردند. این هم مختص به این بازی نبود و در تمام بازی‌های انتخابی تیم به لحاظ فنی و روانی عملکرد خوبی از خود نشان داد.

وی در ادامه افزود: 10، 15 دقیقه طول کشید تا بچه‌ها با شرایط بازی هماهنگ شوند. در میانه میدان کمی مشکل داشتیم، اما بازی را در دست گرفتیم و توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌‌های خیلی زیادی بسازیم. بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. اگر توانسته باشیم ذره‌ای مردم را خوشحال کنیم، باعث خوشحالی ماست.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هم تیم رقیب و هم ما با مشکلات زیادی قبل از بازی مواجه بودیم. مثلاً بازیکنان اروپایی خیلی دیر به جمع‌مان اضافه شدند. مهدی طارمی که بابت بازی فوق‌العاده‌اش به او تبریک می‌گویم، پنج شش صبح به جمع ما اضافه شد و همین مشکلات باعث می‌شود خوشحالی ما برای این برد بیشتر شود.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه در دو سال حضورش در تیم ملی روزهای سختی را تجربه کرده و شاید خیلی‌ها در روزهای اول او را باور نداشتند و به نظرش چه زمانی تجربه سخت‌تری را در تیم ایران سپری کرده است، گفت: باید کمی فکر کنم تا بگویم در کدام برهه روزهای سختی داشتم. شاید نتوانیم یک مقطع را بگویم. در دو سال قبل شرایط کرونا بوده است و شرایط سختی را سپری کردیم. شاید در زمانی که حقی برای از دست دادن امتیاز نداشتیم (مسابقات مقدماتی بحرین) سخت‌ترین شرایط بوده است، ولی من از اول به کار خودم اعتقاد داشتم و می‌دانستم گروهی از بازیکنان فوق‌العاده را در اختیار دارم. آدم‌های زیادی در دو سال من را دست‌کم گرفتند و شایستگی من را ارج ندادند، ولی من در نهایت خودم را ثابت کردم.

«مردم ایران هشت سال جنگ را تجربه کردند و خانواده‌های زیادی شهادت یکی از اعضای خانواده خود را تجربه کرده‌اند. چه پیامی به این خانواده‌ها دارید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: من هر چیز که بگویم فکر نمی‌کنم مرهمی بر زخم این افراد باشد. فقط امیدوارم ما با این برد و با ورزش برای لحظاتی آنها را از غم دور کنیم. خیلی سخت است در این مورد بیشتر صحبت کنم. دوست دارم شادی این برد را نه تنها به این افراد بلکه به تمام مردم تقدیم کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره حضورش به‌عنوان سرمربی تیم ایران در جام جهانی 2022 قطر توضیح داد: در دو سال گذشته افراد زیادی در مورد قرارداد من صحبت کردند و مدام می‌گفتند قراردادم چطور است. قرارداد من تا سال 2023 ادامه دارد و نمی‌دانم چرا اینقدر در مورد آن حرف زده می‌شود. از روز اول می‌دانستم باید خودم را اثبات کنم و ادامه قرارداد منوط به نتیجه‌گیری است. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم رفتن به جام جهانی با تیم ایران است و بیشتر از این نمی‌دانم چه بگویم، چون زندگی قابل پیش‌بینی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست کمی خب

    • بدون نام

      با تیم کی روش بازی کردی هیچ کاری نکردی

    • بدون نام

      توی جام جهانی می بینیمت فکر کرده اونجا هم تیم ذخیره عراقه

    • بدون نام

      باورش شده مربیه بخاطر اینکه کراوات نزنه مثل کی روش مونده فعلا

    • ناشناس

      اگر منطقی نظر بدهم آن تیمی که ویلموتس وزیرانش کرده بود و تا یک قدمی چوبه ی دار رسانده بود این مرد در حالیکه میزبانی را از دست داده بودیم و در کشور بحرین با آن همه کارشکنی بدون هیچ غر و بهانه ای تیم را از پرتگاه برگرداند و حالا هم برای اولین بار بازی به چشم آخر و نتیجه ی سایر تیم ها نداریم اسکوچیچ متشکریم

    • بدون نام

      اگر تونستی مثل زمان کیروش جلوی آرژانتین بازی کنی بگو

    • بدون نام

      دلال کروات

    • بدون نام

      بدون هیچ حرف وحدیثی نشستن رونیمکت تیم ملی درجام جهانی حقشه نوش جونش

    • بدون نام

      دمت گرم اسکو

    • بدون نام

      اقای سر مربی تیم ملی ایران ضعیف ترین گروه گروه ایران بود هر تیمی حتی تیم لیگ دسته یکمون هم بود صعود میکرد خیلی خوشحال نباش اگه راست میگویی با همین تیم از گروه جام جهانی به مرحله بعد صعود کن

    • بدون نام

      هیچی نیستی صبر کن بری الان داغی میشی خرس وسطی

    • بدون نام

      باورش شده طارمی رو نیاورده بود صعودی نبود

    • بدون نام

      حیف کی روش نیست

    • بدون نام

      حس تبریک نیست بگم به کیروش میگم

    • بدون نام

      چرت نگو تو کاره آیی نبودی بازیکناییکه کی‌روش تربیت کرد اینکار رو کردن وبعد اگه او گروه ژاپن و عربستان بودید اونوقت میگفتم حالت چطوره

    • بدون نام

      اصلا تاکتیک مربی گری نداری بردهایی هم که اوردی از توانایی بالای مهاجمات بود اگه راست میگی با تیمهای صعود کننده بازی کن مثل ارژانتین وبرزیل اونجا عیارت مشخص میشه نه عراق وسوریه بدبخت

    • بدون نام

      عزیزم تیم هایی که باهاشون بازی کردی نتیجت افتضاحم بوده باید یه فکری برای جام جهانی کنید در کل که تو این گرانی فوتبال چی هست ؟

    • داودی

      اقای سرمربی
      درست است بردیم درست است به جام جهانی رفتیم وقت بگذار یکبار فیلم بازی را
      ببین. در زمین بازی هر کی در پستی هرچه
      خودش صلاح میدانست. نه صلاح تیم
      بی نظمی بیداد میکرد باید پاس میداد
      نمیداد در جایی نباید دریبل میزد میزد
      چون میدانست نباید توضیح بدهد
      شخصی نیست توضیح بخواهد
      شما هیچکاره بودی هیچکاره

    • بی نام

      اسکوچیچ مربی قابل احترامی هست

    • بدون نام

      با این همه بازیکنان تراز اول هر مربی داخلی بود هم این تیمهای درجه دو وسه اسیا رامیزذ

    • بدون نام

      از تعویض های که انجام شد معلوم شد چقدر اقتدار داری...سر لک وکامیابی نیا اخه...

    • بی نام

      آفرین به اسکو مربی جنتلمن

    • بدون نام

      الان چه ربطی داشته که از اسکوچیچ درباره جنگ سوال پرسیدن

    • امیر

      رفتن به جام جهانی کمترین حقی هست که به گردنت هست کلی آدم با صر و صدای زیاد اومدن ولی تو ثابت کردی هم مربی خوبی هستی هم با اخلاق هستی مبارکت باشه همینطور ملت ایران

    • بدون نام

      اسگوچیچ تو با انتخاب دو دستیار پرسپولیسی و تقریبا کل تیم پرسپولیس برای تیم ملی جشن مردم را کمرنگ کردی ..

    • ی .م

      زنده باد اسکوچیچ ؛ مرد با وقار ؛ دوست داشتنی ؛ حضور او روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی کمتر چیزی است ؛ که میشه برایش متصور بود .

    • بدون نام

      درود به این مربی
      انصافا از تمام ظرفیت های بچه ها استفاده عالی را برد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج