۱۱۹۰۰۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدی: اولویت در ورود هواداران به ورزشگاه، حفظ جان آنهاست

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید در بحث ورود هواداران به ورزشگاه‌ها، اولویت با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی تماشاگران است.

ایسنا: سهیل مهدی در حاشیه کارگاه آموزشی ناظران فوتبال ایران که با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود، اظهار کرد: بعد از دو سال کرونا که ناچار بودیم این کلاس‌ها را آنلاین برگزار کنیم، این فرصت را پیدا کردیم که یکی از بهترین مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای دو بازی ایران به کشور ما سفر کرده را اینجا داشته باشیم و او هم پذیرفت که این دوره را برای ما برگزار کند.

او ادامه داد: امیدوارم ناظران ما بتوانند از این دوره بهترین بهره‌برداری را داشته باشند. بعد از این بلافاصله ۳۰۰ نماینده را در کشور به نمایندگی ۸ استان تحت آموزش قرار می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم به تدریج نسل جدیدی از مسئولان برگزاری مسابقات را به فوتبال تقدیم کنیم و استانداردهایمان را به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک کنیم. این کارگاه یک روزه است و کارگاهی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود دو روزه است.

مهدی اضافه کرد: ناظرانی که در اینجا حضور دارند کسانی هستند که در لیگ برتر و لیگ یک در حال فعالیت هستند. آن‌ها صاحب تجربه هستند و ان‌شاءالله با برگزاری این دوره بتوانیم این افراد را که از سراسر کشور دعوت شده‌اند به لیگ برتر وارد کنیم. مدرس این جلسه مدیر توسعه و استراتژیک کنفدراسیون فوتبال آسیاست و بازی‌های ملی را مدیریت و نظارت می‌کند. آقای برایان در بحث آموزش و توسعه فعالیت می‌کند و ۱۴ سال است در ای‌اف‌سی فعالیت دارد.

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: بحث پروتکل‌ها، جان هواداران و سلامتی بازیکنان برای ما در اولویت است و هر لحظه که دستوری در این رابطه صادر شود، ما هم انجام خواهیم داد.

او درباره جریمه هایی که همواره باشگاه‌های ایرانی در خصوص برگزاری بازی‌ها با آن مواجه می شوند، بیان کرد: باید به استانداردهای آسیایی نزدیک شویم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، با جرایم کمتری مواجه می شویم. اگر بتوانیم بیرون از زمین هم حرفه ای باشیم، نرخ این جریمه ها کمتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج