adexo3
۱۱۹۱۰۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمجید رونالدو از ستاره فرانسوی PSG

رونالدو نازاریو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال معتقد است کیلیان امباپه می‌تواند به زودی به یکی از مهاجمان برتر دنیا تبدیل شود.  

فوتبالی: رونالدو نازاریو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال معتقد است کیلیان امباپه می‌تواند به زودی به یکی از مهاجمان برتر دنیا تبدیل شود.

تمجید رونالدو از ستاره فرانسوی PSG

کیلیان امباپه از زمان حضورش در پاریسن ژرمن به یکی از مهاجمان توانای اروپا تبدیل شده است. عملکرد درخشانش در چند فصل اخیر باعث شده تا رئال مادرید او را تحت نظر بگیرد و به نظر می‌رسد که او پس از پایان قراردادش در تابستان آینده، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. رسانه‌های مادریدی مدعی هستند که لوس بلانکوس با قهرمان سابق جام جهانی به توافقات کامل دست یافته‌اند و فقط منتظر به پایان رسیدن فصل هستند.

به نقل از مارکا، رونالدو نازاریو مهاجم اسبق تیم‌های بارسلونا، اینتر، رئال مادرید و میلان در گفت و گویی با کریستین ویری، اسطوره فوتبال ایتالیا گفت: "امباپه خیلی قوی است. سرعت بالایی دارد و در مقابل دروازه بسیار خون‌سرد است. این موارد باعث می‌شوند تا او به زودی به بهترین مهاجم جهان تبدیل خواهد شد. اخبار زیادی مبنی بر پیوستن او به رئال مادرید در تابستان شنیده‌ام و همچنین می‌دانم که قرار است سالی 50 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. فکر می‌کنم ما در نسل اشتباهی به دنیا آمدیم (با خنده). صنعت فوتبال به سرعت در حال بزرگ شدن است و ستارگان پول بیشتری از دریافت می‌کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج