اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۱۱۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دمبله بهتر است یا امباپه؟!

رئیس بارسلونا ادعای قبلی خود در مورد مقایسه عثمان دمبله با کیلیان امباپه را تکرار کرد.

ورزش سه: انتقالات ژانویه به اتمام رسید و در نهایت عثمان دمبله علی رغم تهدید باشگاه بارسلونا ماندنی شد. باشگاه به دمبله اعلام کرده بود که یا باید تمدید کند یا به باشگاهی دیگر برود ولی او با بی توجهی به این خواسته تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند.

مدیران باشگاه به‌شدت از رفتارهای اخیر عثمان دمبله عصبانی شده و به‌زودی جلسه‌ای در مورد آینده او تشکیل خواهند داد. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد این عصبانیت ممکن است به تصمیمات عجیبی منجر شده و حکم اخراج عثمان دمبله از بارسلونا در ۲۴ ساعت آتی صادر شود. به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا دیگر تحمل رفتارهای عثمان دمبله را نداشته و قصد دارد با فسخ قرارداد این بازیکن در همین ساعات آتی، به این همکاری پرفراز و نشیب پایان دهد تا دیگر کسی شاهد حضور این بازیکن در رختکن نباشد.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مراسم معارفه آداما ترائوره و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت دمبله گفت:« تصمیم با ژاوی است. او به عنوان مربی، حرف آخر را می زند. ژاوی اما به تیم برای فصل بعد نیز توجه دارد و برنامه هایش بلندمدت است. ما گفته بودیم که بازیکنی باید در بارسا بماند که در برنامه های مربی برای فصل بعد نیز قرار داشته باشد. دمبله اما قطعا فصل آینده در بارسا نخواهد بود و به تیمی دیگر خواهد رفت. ما در حال ساختن تیمی برای آینده هستیم و دمبله که ترجیح داد تمدید نکند، جایی در این تیم ندارد. نه من، نه ژاوی و نه هیچکس در باشگاه، موضع نهایی دمبله را درک نمی کنیم.»

لاپورتا ادمه داد:« دمبله تا پایان فصل قرارداد دارد و با تیم هم تمرین می کند. می دانم که ژاوی هم از ماندنی شدن دمبله شگفت زده شده و باید به نوعی این قضیه را مدیریت کند. اینجا منافع باشگاه را هم باید در نظر گرفت. برایم تصور اینکه او بازهم برای ما به میدان برود، سخت است. به تصمیم دمبله احترام می گذاریم ولی درکش نمی کنیم. اگر بازیکنی قراردادش در حال اتمام باشد و تمایلی برای تمدید نداشته باشد، باید عواقبش را قبول کند. ما در بارسا به بازیکنانی مثل آداما نیاز داریم.»

ادعای چند ماه پیش مبنی بر اینکه دمبله بهتر از کیلیان امباپه است:« دمبله در بارسا با مصدومیت های متوالی روبرو شد و با بدشانسی نتوانست ارزش هایش را ثابت کند. او برای وفق پیدا کردن با بارسا زمان زیادی را سپری کرد و برایش سخت گذشت. در زمان مصدومیت ها همیشه کنارش بودیم و پزشکان کمک کردند تا ریکاوری کند. برایش غمگین بودیم و همدردی کردیم. من از ادعای قبلی خودم پشیمان نیستم. هنوز هم می گویم او بهتر از امباپه است و به همین خاطر اصرار داشتیم تمدید کند و پیشنهاد بسیار خوبی هم به او ارائه کردیم ولی قبول نکرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج