اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۱۳۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقتی همه پشت ستاره متخلف را خالی می‌کنند

اتهام خشونت علیه یک‌زن به میسون گرینوود هنوز جرمش ثابت نشده اما همه پشتش را خالی کرده‌اند.

روزنامه همشهری: اتهام خشونت علیه یک‌زن به میسون گرینوود هنوز جرمش ثابت نشده اما همه پشتش را خالی کرده‌اند. ابتدا پلیس او را بازداشت کرد. سپس باشگاه منچستر یونایتد بیانیه داد و او را از حضور در تمرینات محروم کرد. آن‌گاه نوبت شرکت نایکی شد که به‌عنوان اسپانسر این بازیکن از کارهای او برائت بجوید و در قرارداد فیمابین تجدیدنظر کند. حالا بازی فیفا ۲۲ هم نام گرینوود را از این بازی پرطرفدار فوتبال حذف کرده است.

شرکت EA Sports، سازنده سری بازی‌های فیفا با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید و اعلام کرد کارت گرینوود در بخش آلتیمیت تیم هم وجود نخواهد داشت. به این ترتیب عملا در بخش آنلاین این بازی، هیچ نامی از گرینوود وجود ندارد. البته کاربران این بازی می‌توانند اینترنت خود را خاموش کنند و با انتخاب ترکیب قبلی از گرینوود استفاده کنند اما بعید است افراد زیادی هنوز خواهان این موضوع باشند. با آپدیت جدید نام گرینوود مثل نام بنژامن مندی که به دلیل تجاوز به عنف در زندان به‌سر می‌برد حذف خواهد شد. پلیس شهر منچستر تایید کرد که تا زمان پایان تحقیقات گرینوود در بازداشت می‌ماند. دیگر از مماشات خبری نیست و کسی به‌خاطر وجهه یک ستاره از گناه و تخلف او چشم‌پوشی نمی‌کند.

پلیس شهر منچستر تایید کرد که تا زمان پایان تحقیقات گرینوود در بازداشت خواهد ماند و این در حالی است که هنوز دادگاهی تشکیل نشده و ادعای شاکی به اثبات نرسیده است. اتهامات متهم عبارت‌اند از تجاوز به‌زور، تهدید به قتل و ضرب و شتم. وضعیت میسون گرینوود یکی از دلایلی است که باعث شد منچستر جسی لینگارد را قرض ندهد. این یعنی باشگاه امیدی ندارد که به این زودی با پادرمیانی مشکل حل شود و اقدامی هم در این زمینه صورت نخواهد داد.

نایکی در بیانیه‌اش نوشته: « ما رابطه خود را با میسون گرینوود به حالت تعلیق درآورده‌ایم. ما عمیقاً از اتهامات نگران هستیم و به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهیم داد.» جالب‌تر اینکه منچستریونایتد تمامی کالاهای میسون گرینوود را از وب سایت خود حذف کرده است. ستاره‌ها مصونیت آهنین ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج