۱۱۹۱۵۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ادینسون کاوانی و شایعه‌ای که تکذیب شد

فابریزیو رومانو تاکید کرد که ادینسون کاوانی در حال حاضر برنامه‌ای برای پیوستن به بوکاجونیورز در تابستان ندارد.

ورزش سه: از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و با توجه به افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. از طرفی بعد از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع تغییر چندانی برای ستاره اروگوئه ای نکرده است.

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد ادینسون کاوانی وجود داشت و گفته شد که این بازیکن از نیمکت‌نشینی های پیاپی در منچستریونایتد خسته شده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال تاکید رالف رانگنیک باعث شد که نهایتاً این بازیکن راضی به ماندن در یونایتد شود و تا پایان فصل در اولدترافورد ماندگار خواهد بود.

با این حال به نظر می رسد که کاوانی در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. در همین راستا طی روزهای اخیر برخی رسانه ها گزارش دادند که باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین قصد دارد این ستاره اروگوئه‌ای را به جای جولیان آلوارز جوان که اخیراً راهی منچستر سیتی شد، جذب کند. آلوارز در تابستان به تیم پپ گواردیولا ملحق خواهد شد و از کاوانی به عنوان گزینه اصلی جانشینی او نام برده شد.

در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی به اخبار انتقال ادینسون کاوانی به بوکاجونیورز واکنش نشان داده و تاکید کرده که این بازیکن تنها روی منچستر یونایتد تمرکز کرده و شایعات درباره انتقال او به تیم آرژانتینی در ماه جولای درست نیست. رومانو همچنین تایید کرده که لالیگا مقصد مورد علاقه این مهاجم اروگوئه ای است اما او نهایتاً در ماه می تصمیم قطعی خود را اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج