۱۱۹۱۶۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

به پیراهن رونالدو کاری نداشته باشید!

سرمربی میدلزبورو از بازیکنانش در خواست کرد بعد از دیدار مقابل منچستریونایتد به فکر گرفتن پیراهن کریستیانو رونالدو نباشند.

خبرآنلاین: سرمربی میدلزبورو از بازیکنانش در خواست کرد بعد از دیدار مقابل منچستریونایتد به فکر گرفتن پیراهن کریستیانو رونالدو نباشند.
کریس وایلدر بازیکنان میدلزبورو را از تعویض پیراهن با کریستیانو رونالدو یا دیگر بازیکنان منچستریونایتد منع کرده است.
سرمربی میدلزبورو و تیمش روز جمعه در جام حذفی به اولدترافورد می‌رود و حدود ۹۰۰۰ هوادار خارج از خانه تیم او را حمایت خواهند کرد. وایلدر اعتراف کرد که پیروزی برای باشگاه چمپیونشیپ «بزرگ‌ترین شوک نیست اما شوک بزرگی خواهد بود.» و بعد از ادعا به اینکه می‌خواهد برای یونایتد رالف رانگنیک «خطرناک» باشد هشدار داد که این دیداری تفریحی نخواهد بود.
او گفت: «تیم آن‌ها با دخئا، واران، مگوایر و ... به رختکن می‌آید و باید مراقب باشیم که در این مرحله از هم نپاشیم. آن‌ها افراد شگفت‌انگیزی دارند که می‌توانند برای همه خطرناک باشند و همینطور برای دیگر تیم‌های لیگ برتر و سراسر اروپا. مجموعه بزرگی از استعدادها. اما این برای بازیکنان ما تور تفریحی نیست. به آنجا نمی‌رویم تا پیراهن تعویض کنیم. من نمی‌خواهم افراد به اولدترافورد بروند تا از این دیدار لذت ببرند. اگر پیراهن می‌خواهند بعد از بازی در رختکن این کار را انجام بدهند. من نمی‌خواهم با چشمان از حدقه درآمده آن‌ها را تماشا کنیم. ما رقیب آنها هستیم. از آن‌ها می‌خواهم خوب بازی کنند. حسابی خودشان را نشان بدهند و یک شب خطرناک رقابتی برای منچستریونایتد بسازند. اگر خوب بازی کنیم می‌توانیم خطرساز باشیم. اگر نه شبی راحت برای منچستریونایتد رقم خواهد خورد. هیچکسی چنین چیزی را نمی‌خواهد. من هم همینطور.»
وایلدر که از وقتی جانشین نیل وارناک شد، از ۱۲ بازی ۸ بازی را برد، اضافه کرد: «وظیفه ما این است که در مقابل ۹۰۰۰ تماشاچی و افرادی که از طریق تلویزیون ما را تماشا می‌کنند خوب بازی کنیم. سطح انگیزه تیم من بالاست. بازی مقابل ۷۵۰۰۰ نفر چیزی است که آن‌ها می‌خواهند. ما می‌خواهیم در فصول پیش رو به طور مرتب به اولدترافورد برویم. ما به ساختار و فرم نیاز داریم تا از کلاس جهانی دور نباشیم اما شانس بازی کردن را خواهیم داشت و قرار نیست ۹۵ دقیقه در خط دفاع بنشینیم. زمانی که فرصتی برای مشکل‌آفرینی داریم باید جاه‌طلب و تهاجمی باشیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج