۱۱۹۱۷۷۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آزمون: من خیلی مهربان، شاد و فان هستم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن گفت: بایر از دو سال پیش مرا می‌خواست و جانم را برای این تیم می‌دهم.

خبرورزشی: سردار آزمون بعد از حضور در باشگاه بایر لورکوزن و انجام کارهای مقدماتی حضور در این تیم، گفت: سفرم طولانی بود. خیلی خوشحال بودم که دوستان زیادی به من کمک کردند به اینجا بیایم. تست‌های پزشکی را انجام دادم. تست PCR دادم. خیلی سخت بود. بعد از آن استراحت کردم.

وی در خصوص ملاقاتش با «آندری لونف» دروازه بان روسی که با او در زنیت همبازی بود و هم اینک در لورکوزن کنار هم خواهند بود، گفت: او دوست من نیست؛ بهترین دوست من است. مثل یک برادر.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص اینکه چه چیزی در بایر او را تحت تاثیر قرار داد که این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد، گفت: بایر را مدت زیادی است می‌شناسم. آنها یکی، دو سال قبل پیشنهاد دادند. برایم جذاب بود. باشگاه و هواداران را دوست دارم و مربی و بازیکنان را می‌شناسم. برایم مهم است. احساس می‌کنم همه چیز خوب خواهد بود و قهرمان می‌شویم.

آزمون در خصوص سوابق حضورش در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی به تیم‌های آلمانی در این رقابت‌ها، تصریح کرد: به بایرن مونیخ گل زدم. به دورتموند هم زدم اما با VAR رد شد.

«با لباس زنیت ۶۲ گل را به ثمر رساندید. در بایر دنبال چه چیزی هستید؟» آزمون در پاسخ به این سئوال گفت: مهم نیست میلیون‌ها گل بزنم. البته که نمی‌توانم. زمانی که با رئیس باشگاه صحبت کردم به او قول دادم که هر چیزی انجام بدهم و برای تیم جانم را بدهم. به رئیس باشگاه قول دادم. او خیلی به من کمک کرد. هر روز تلاش می‌کرد تا مرا به بایر بیاورد. هر کاری لازم باشد برای تیم انجام می‌دهم. تلاش می‌کنم مثل سایر بازیکنان جانم را بدهم و هواداران را خوشحال کنم.

وی درباره شخصیتش و داشتن حیوانات هم اظهار کرد: من حیوانات را دوست دارم. یک سگ دارم. همینطور ۴۲ اسب دارم. ۱۰ روز دیگر ۵۲ اسب می‌شوند. من خیلی مهربان، شاد و فان هستم. همینطور عاشق حیوانات.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان در خصوص بازی فردا یکشنبه لورکوزن مقابل دورتموند گفت: نمی‌توانم در این مسابقه بازی کنم ولی قلبم با بازیکنان و برادرانم است و آنها را حمایت می‌کنم. -برای این بازی- به استادیوم می‌روم. امیدوارم برنده شوند و سه امتیاز را بیاورند. مطمئنم که می‌توانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      اعتماد به نفستم خوبه عزیزم.

      پاسخ ها

      • فاطمه لقمان نیا

        خواستی که من میرم خواستم که خواستی میاد

    • بدون نام

      افاده ها طبق طبق

    • بدون نام

      میخای نباشی دیگه چی لازم داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج