۱۱۹۱۹۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بیژن طاهری: مجیدی در رختکن حبس شده بود

سرپرست استقلال گفت: رییس هیات فوتبال جلوی در استادیوم انقلاب کرج ایستاده بود تا افراد اضافه وارد نشوند، ولی شرایط آنطور که باید نبود. متاسفانه استادیوم پر از افراد غیر مسئول بود

طرفداری: بیژن طاهری می گوید بی نظمی ها باعث شد بازی روز گذشته استقلال برابر هوادار جنجالی شود.

بیژن طاهری در این باره به رسانه طرفداری گفت: به خاطر بی نظمی شرایط بازی روز گذشته خوب نبود. من خودم از قبل از بازی دیدم هیات فوتبال استان البرز چقدر زحمت می کشید. رییس هیات فوتبال جلوی در استادیوم انقلاب کرج ایستاده بود تا افراد اضافه وارد نشوند ولی شرایط آنطور که باید باشد، نبود. متاسفانه استادیوم پر از افراد غیر مسوول بود.

او در مورد اینکه به نظر می رسید افراد حاضر در استادیوم استقلالی بودند هم گفت: من نمی دانم استقلالی بودند یا نه! چیزی روی پیشانی آنها نوشته نشده بود ولی حضور این تعداد آدم در استادیوم عجیب بود. هواداران ما بیرون از استادیوم بودند و حتی جلوی در ورزشگاه ما را تشویق می کردند که صدای آنها هم می آمد.

سرپرست استقلال در مورد اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی در رختکن حبس شده بود هم گفت: بله درست است. از رختکن تا سالن نشست خبری در این مسیر طولانی پر از آدم های غیر مسئول بود که یک موبایل در دست داشتند و دنبال عکس یادگاری بودند. این در حالی است که همه شرایط کرونا را می دانیم و خود ما از این داستان ضربه خورده ایم.

طاهری در مورد درگیری اش با مربی هوادار هم گفت: سر جریان سیاوش یزدانی بود که من به مربی هوادار گفتم می روید فیلم بازی را می بینید و بعد پشیمان می شوید. مربی هوادار فحاشی نکرد ولی اینقدر شلوغ بود که صدا به صدا نمی رسید، هم از طرف تماشاگران بی نظمی وجود داشت و هم از طرف نیمکت تیم رقیب.

سرپرست استقلال در مورد صحنه ای که هواداری ها معتقد بودند این تیم ۱۲ بازیکن در زمین دارد هم گفت:

در این صحنه داور وسط گفت امیرحسین حسین زاده از کنار زمین خارج شود. کمک داور هم در حال هدایت او بود که به یکباره گل به ثمر رسید و او برای شادی گل به زمین آمد. حتی در ویدئویی که باشگاه منتشر کرد هم کاملا مشخص است حسین زاده هنگام گل بیرون زمین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج