adexo3
۱۱۹۲۰۰۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

مهدوی: این کاظمیان بی‌ادب را نمی‌شناسم

به شخصه جواد کاظمیانی را می‌شناسم که اسطوره ادب و اخلاق و احترام است نه اینکه در فضای مجازی بخواهد حرفی بزند که اصلا خجالت می‌کشم آن را عنوان کنم. او جزء مودب‌ترین فوتبالیست‌ها بود و حدود ۱۵ سال از من کوچک‌تر است و من این آدم بی‌ادب را نمی‌شناسم.

فرهیختگان: محمدرضا مهدوی، مدیرعامل موسسه تیم فوتبال ۱۹۹۸ درخصوص علت اعتراض جواد کاظمیان به عدم‌حضورش در دیدار جمعه‌شب تیم‌های فوتبال ۹۸ با سرخابی‌ها اظهار داشت: «به‌نظر می‌رسد که جواد حالش خوب نیست، یعنی انگار خیلی وقت است که حالش خوب نیست. به شخصه جواد کاظمیانی را می‌شناسم که اسطوره ادب و اخلاق و احترام است نه اینکه در فضای مجازی بخواهد حرفی بزند که اصلا خجالت می‌کشم آن را عنوان کنم. او جزء مودب‌ترین فوتبالیست‌ها بود و حدود ۱۵ سال از من کوچک‌تر است و من این آدم بی‌ادب را نمی‌شناسم. اگر جواد کاظمیان این است من متاسفم. من جواد کاظمیانی را می‌شناسم که موقعی که در پرسپولیس بازی می‌کردیم قبل از تمرین دنبال من و آقا کریم می‌آمد و همواره احترام می‌گذاشت و بازیکن مودب و بدون ادعایی بود و خیلی شخصیت داشت. من این آدم جدید را نمی‌شناسم.»

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه کاظمیان در بازی سال گذشته حضور داشت و شاید توقع داشت امسال هم او را دعوت کنند، گفت: «این بازی‌ها چه ربطی به هم دارد، ما به همه عزیزان زنگ می‌زنیم و به آنها احترام می‌گذاریم، اما چیزی به دلبخواه ما نیست. اینجا هیات‌مدیره دارد و من هم مدیرعامل آن هستم و یک مدیرعامل بدون مصوبه هیات‌مدیره نمی‌تواند کاری انجام دهد، اما فرض بگیریم که ایشان دعوت نشدند آیا باید از واژه ناپسند استفاده کند و پای فوتبال پاک را هم پیش بکشد؟ این مسائل چه ربطی به هم دارد؟ این صحبت‌ها خنده‌دار نیست، گریه‌دار است.»

مهدوی درباره عدم‌حضور بازیکنان پیشکسوتی مانند علیرضا منصوریان، علی دایی و یحیی گل‌محمدی در این دیدار گفت: «حدود یک‌ماه پیش که این بازی را هماهنگ کردیم، منصوریان گفت حتما با حسین کاظمی می‌آییم، اما قبل از این مسابقه کاظمی به ما اعلام کرد که منصوریان گفته سرما خورده‌ و با وجود تمایل قلبی برای حضور در این مسابقه همراهی‌مان نمی‌کند تا خدای نکرده اگر موردی باشد آن را انتقال ندهد. ما هم در هر صورت همه بالای پنجاه سال سن داریم و دیگر جوان آماده سالیان گذشته نیستیم. همچنین علی دایی زانو درد شدیدی داشت و او هم پیام داد با وجود آنکه خیلی دوست داشت در این مسابقه حاضر شود، اما نمی‌تواند هرچند ما برنامه داشتیم برای دایی تولد بگیریم. درخصوص گل‌محمدی نیز باید بگویم ایشان هم مشغله‌های زیادی داشت و دقیقا در زمان شلوغی‌های کار او و پرسپولیس این بازی انجام شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      فانوسا ایی مهدوی کیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج