اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۴۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

بر کسی پوشیده نیست که مسئولان باشگاه بارسلونا از عثمان دمبله گلایه‌مند هستند، در حالی که ژاوی موضعی مخالف اتخاذ کرده است.

ورز سه: بارسلونای نسخه ژاوی هرناندز هواداران این تیم را به آینده بسیار امیدوار کرده است. اگرچه ژاوی شروع پر فراز و نشیبی در بارسا داشت اما رفته رفته توانسته ایده های خود را به این تیم تحمیل کند که این مسئله در بازی امروز بلوگرانا برابر اتلتیکومادرید به وضوح قابل مشاهده بود.

بارسا در حالی دیروز به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که بسیاری بازی سختی را برای این تیم متصور بودند و حتی این تیم دیه‌گو سیمئونه بود که ابتدا با یک گل پیش افتاد. با این حال بارسا در ادامه نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد و چهار بار دروازه حریف را باز کرد و نهایتاً با نتیجه ۴-۲ به پیروزی رسید.

ژاوی از این پیروزی بزرگ تیمش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و این مسئله را در کنار زمین هم نشان داد. اما این پایان کار نبود و سرمربی جوان بارسلونا در رختکن نیز به شکل ویژه ای از بازیکنان و اعضای تیمش تشکر کرد تا نشان دهد که این برد برای او چقدر مهم بوده است.

نکته جالب ویدیوی منتشر شده از رختکن بارسا این بود که تصویری از تبریک و دست دادن ژاوی با عثمان دمبله دیده نشد در حالی که تقریبا ژاوی با همه اعضای رختکن دست داد و پیروزی بزرگ را تبریک گفت.به نظر می رسد که باشگاه عامدانه ویدیو را سانسور کرده هرچند طبق ادعای مارکا و اسپورت، ویدیو پس از تبریک ژاوی به دمبله گرفته شده که همین هم به نظر عامدانه بوده است.

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

موضع باشگاه در مورد دمبله این است که او تا پایان فصل بازی نکند ولی ژاوی ترجیح داده از ستاره فرانسوی که حاضر به تمدید قرارداد نشده، استفاده کند. او دیروز در فهرست بارسا قرار داشت هرچند به میدان نرفت.

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

هواداران بارسا هم در ابتدای بازی دمبله را هو کردند، اتفاقی که سبب شد ژاوی در نشست خبری پس از مسابقه از آنها درخواست کند که به جای سوت های اعتراضی، دمبله را در بازی های بعدی حمایت کنند.

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج