adexo3
۱۱۹۲۴۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یحیی در موقعیت ویژه؛ بوی استعفای مجدد می‌آید!

ناکامی پرسپولیس در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در سوپرجام، یحیی گل‌محمدی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.

فوتبالی: هواداران پرسپولیس در شش سال گذشته همواره به موفقیت و برد و قهرمانی عادت کرده اند. در این شش سال پرسپولیس با برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی موفقیت های زیادی بدست آورده است. ۵ جام لیگ برتر، یک حذفی، ۴ سوپرجام و دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران پرسپولیس را به موفقیت عادت داده و حتی شکست در یک بازی عادی برای هواداران این تیم سخت و غیرقابل هضم است چه برسد به بازی سوپرجام که یک جام را از پرسپولیس گرفت.

در واقع پرسپولیس در شش سال اخیر ۱۰ جام گرفته و آمار جامهای سراسری پرسپولیس را به ۳۵ جام رسانده است. پرسپولیس تا قبل از حضور برانکو و در این شش سال طلایی، تعداد جام های سراسری اش ۲۵ جام بود اما حالا تعداد جام های پرسپولیس به ۳۵ جام رسیده است.این در حالی است که استقلال، رقیب دیرینه پرسپولیس ۳۶ جام سراسری دارد و بردن سوپرجام می توانست پرسپولیس را به استقلال برساند.

جدا از همه این ماجراها، پیروزی در این بازی اهمیت بسیار زیادی برای یحیی گل‌محمدی داشت چرا که او طی هفته گذشته و در اعتراض به مشکلات تیمش، چند روزی در تمرینات پرسپولیس غایب بود و حالا که پرسپولیس برای اولین بار از جواد نکونام شکست خورده، می‌توان یحیی گل‌محمدی را هم مقصر دانست چرا که از نظر هواداران پرسپولیس او نباید در یک موقعیت حساس، چند روز تیمش را رها می کرد. البته هستند کسانی که معتقدند دستیاران یحیی در آن روزها کنار تیم بودند و نباید این مساله را بیش از حد بزرگ کرد.

از طرف دیگر و در حالی که یکی از شرطهای یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس، فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات زمستانی بود، صحبتهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که بعید است شاهد حرکت خاصی از این تیم در بازار نقل و انتقالات باشیم چرا که به گفته درویش، یحیی دنبال بازیکنانی بوده که جزو نفرات فیکس تیمهایشان هستند و مثل این می‌ماند که تیمهای دیگر به دنبال جذب وحید امیری باشند. هر چند یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی صحبتهای درویش درباره اینکه او بازیکن شش میلیون دلاری خواسته است را رد کرد.

این صحبتها نشان می‌دهد که اختلاف نظرهای قابل توجهی بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس وجود دارد و باید دید آیا شایعه استعفای دوباره یحیی گل‌محمدی، تبدیل به واقعیت خواهد شد یا نه. همه این ماجراها نشان می دهد که بوی استعفای مجدد یحیی گل‌محمدی می‌آید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج