اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۶۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کار سخت یحیی برای ششمین قهرمانی پیاپی

بخشی از مشکلات پرسپولیس شب قبل از بازی با فولاد عیان شد آن جایی که یحیی گل‌محمدی گفت نام ۱۳ بازیکن را به باشگاه دادم که حتی دو نفر از آن‌ها را هم نگرفتند.

خبرورزشی: گل محمدی قبلا هم با مدیران پرسپولیس بر سر مسائل مربوط به نقل و انتقالات زاویه پیدا کرده بود. مدیرانی چون مهدی رسول پناه، جعفر سمیعی و مجید صدری اما او در مقابل درویش کمی محکم تر صحبت می‌کند و صراحتاً از کمبودهای تیمش می‌گوید. کمبودهایی که البته در بازی با فولاد به پرسپولیس لطمه زد و شاید اگر این تیم در نیم‌فصل تقویت شده بود و یا چند مهره کلیدی خود را در اختیار داشت، سوپرجام را به فولاد واگذار نمی کرد.یحیی البته در این بازی متوجه شد که کار تیمش در۱۴ بازی باقی مانده از نیم فصل دوم لیگ برتر بسیار سخت است و در واقع برای کسب ششمین قهرمانی پرسپولیس و دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته کاری به مراتب سخت تر از پارسال دارد.

حتی اگر بپذیریم همین امروز چند مهره کلیدی که گل محمدی می خواهد پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند، بازهم کار او به مراتب سخت‌تر از فصل گذشته است چون بسیاری از تیم‌ها از جمله سپاهان و گل گهر مهره های کلیدی خود را از دست نمی‌دهند نکته ای که در صحبت‌های رضا درویش آمده بود و او گفت یحیی بازیکنان اصلی تیم های رقیب را می خواهد که طبعاً آنها حاضر به از دست دادن این نفرات کلیدی نیستند.

سختی دیگر کار گل محمدی نسبت به پارسال این است که امسال استقلال هم از نظر جدولی شرایط خوبی دارد و خیلی سخت شکست می خورد. پرسپولیس فصل گذشته در حالی قهرمان شد که فقط یک شکست مقابل آلومینیوم در اراک داشت. امسال هم استقلال بعد از ۱۶ بازی هیچ شکستی در کارنامه نداشته و به قول معروف روی ریل قهرمانی حرکت می‌کند طبعا اگر استقلال شکست نخورد و امتیاز از دست بدهد با توجه به فاصله سه امتیازی با پرسپولیس شانس اول قهرمانی است در واقع گل محمدی نیاز دارد که علاوه بر پیروزی در دیدارهای آینده، استقلال هم در چند بازی کلیدی متوقف شود.

البته دربی تهران هم که احتمالاً نزدیکی های عید نوروز برگزار می شود، دیداری فوق العاده تعیین کننده از نظر جدول خواهد بود و شاید بتوان گفت تیمی که در دور برگشت دربی را ببرد در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد اما با تمام این اوصاف کار پرسپولیس نسبت به فصل گذشته به مراتب سخت‌تر است و به خصوص با شرایطی که مقابل فولاد دیدیم پرسپولیسی‌ها برای تکرار عنوان قهرمانی باید به مراتب بهتر از نیم فصل اول ظاهر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج